Otin katumispillerin n.10h sisällä yhdynnästä, mutta kuukautiset ovat yli 2vk myöhässä ja on tullut raskauden oireita

En ole käynyt vielä raskaustestissä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 13:24

Käännypä asiassa vaikkapa terveysaseman/terveydenhoitajan puoleen, Napulaiset eivät voi tietää oletko raskaana vai et, joten raskaustesti suositeltavaa....ja ajoissa etten sanois jopa heti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 13:40

Nyt kipin kapin Raskaustestiin ja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:34

Mene sukkelaan testiin tai osta apteekista ja tee itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:47

Hae edes apteekista raskaustesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:28

jos se on niinsanottu,tuulimuna,tiedä häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 17:01

Raskaustesti keventää mieltä kummasti, turha murehtia etukäteen. Pelkosi saattaa aiheuttaa sinulle raskaustyyppisiä oireita ilman oikeaa syytä ja kuukautisetkin jäävät tulematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 21:54

Anteeksi.
Tulee mieleen Annankadun vastakohta, vaikkei opiskelutiedon teemassa ollakaan.
Toivottavasti asia järjestyy onnellisesti.

Lisätty: 02.01.2009 - 22:00

Niin, se on se iänikuinen:
-En anna, enkä kadu.
Vieläkö nykypäivänä ko. asiassa pulmapäiviä?

Lähteet:
Perskohtainen tieto 70-luvulta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 22:10

Miten tämä kysymys tuntuu niin tutulta? Ehkä näitä samanlaisia on netti pullollaan...
Toisaalta myöhäistä itkeä, jos maito on jo kaatunut. Mikäli tällä kertaa pääset pälkähästä, toivon, että opit varomaan. Säästät hermojasi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:14

eihän nää hommat itkemällä hoidu, jos syytä epäillä, selvitä tilanteesi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 00:37

oot raskaana. tein itse toissa päivänä raskaustestin.... kun alkoi olla raskausoireita, vaikka otin ajallani jälkiehkäisyn - ja raskaana ollaan.