Onkohan Jack Nucholsonin silmälasien sangat hänen yksinoikeutettu tuote vai voikohan niitä ostaa?

Lisätty: 01.01.2009 - 23:39

Nicholson. Sori näppäilyvirhe taas kerran.

Avainsanat: kiinnostaa. ostan jos löytyy.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 08:03

Ihan varmasti niitä voi ostaa .Sehän asuu markkinoinnin ihmemaassa.Siellä myydään vaikka isoäiti ,jos hinnasta sovitaan.Mutta en kyllä tiedä onko niitä täällä suomessa.Kun täällä kaikenlainen markkinointi halvaannutetaan viimmeistään hallituksen toimesta.Kyllä kansalaisetkin pyrkii madaltaa markkinoita,purnaamalla ,että kaikenlaisia tavaroita tänne tuodaan.Sekin on tuttu marina olen kuullut sen tuhat kertaa,miksi tänne hilataan kaiken merkkisiä autoja eikö se riittäisi jos toisi kahta merkkiä,toinen herroille ja toinen työläisille.Näitä laseja voisi kysellä Instrumettaumilta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 23:10

Jack Nucholson ... Jack Nicholson ? sama vai eri henkilö ? kumpaa tarkoitit?

Lisätty: 01.01.2009 - 23:50

näin vähän epäilinkin, mutta samaa näppisvirhettä tulee muillekin, googlettamalla löytyy toistasataa sivua Nucholsonejakin?

Varsinaiseen kysymykseesi, taitaa olla suojaattu tuotemerkki, mutta varmuudella en osaa noista sangoista sanoa muuta kuin ainakin piratteja löytyy kohtuu hintaan joka turistirysästä.

Lisätty: 01.01.2009 - 23:50

ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 05:41

"With my sunglasses on, I'm Jack Nicholson. Without them, I'm fat and 60."
Jack Nicholson

täällä muutamia kuvia Jackin laseista:
www.accesshollywood.com/jack...ery_1427/1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 10:15

Samaa mieltä kuminaaman kanssa, rahalla saa ja hevosella pääsee. Maksavat varmasti enemmän, kun ne on tulleet kuuluisaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 11:49

Minullahan on melkein samanlaiset eikä edes maksaneet paljon. Vahvuuksilla 99,-