Tietääkö kukaan suomesta myymälää, joka ottaa vastaan rutistetut juomatölkit, jotka ei kelpaa automaattiin ja joita ei saa oiottua

mutta on selvästi tunnistettavissa palautustölkeiksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 22:22

Eipä taida ihan lähipiiristä sellaista myymälää löytyä joka ottaisi vastaan muita kuin ehjiä tölkkejä. Vaihtoehdot saattavat olla vähissä, metallinkeräys saattaa olla varteenotettava vaihtoehto.

Kysyjän kommentti

Lyhyesti juuri noin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 22:12

Vie ne metallinkeräykseen. Jos asut kerrostaloalueella niin löytynee jätekatoksesta ja muualla mm. tavaratalojen pihalta.Otappa selvää. Voit tietysti mennä tavaratalon infoon ja ja näyttää ne 200 jalkoihin jäänyttä tölkkiä.Katsieta saat mutta väliäkö sen jos saat rahasi.Olen tottunut siihen että keräyssarjaani katsotaan nyrpeäesti vanhempien rouvien toimesta vaikka se olisi koko vuoden saavutus.Kysyn myös että onko niitä niin paljon että kannattaa seuloa koko suomi?Jos on niin haluan osallistua provikalla bisnekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 22:54

Alumiinikeräykseen ne ainakin ennen kelpasivat. Tosin ei niistä tietenkään maksettu. Kuulemma se on yhtä tyhjän kanssa kierrättääkö alumiinia; jätteenkäsittelylaitoksessa on suuri puhallin, jolla poistetaan muu roska metallin seasta. Siinä lentää samalla kevyet tölkit tiehensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 08:09

Tuo on tietysti hyvä tuo veikko,mutta voine vietä asuinpaikka kunnallasi,olevaan metalli keräys pisteeseen.Niitä varmaan on joka kylässä,jonkun kaupan takapihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2009 - 10:41

Eli tästä voidaan päätellä, jotta automaattiin kelpaamattomat tölkit kuuluvat roskiin, olipahan niistä pantti maksettu tai ei. Tasan varmasti en aio kiikuttaa niistä yhtäkään metallinkeräysastioihin, etenkin kun ne ovat vielä niin harvassa, tyhjää ajelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:29

kyllä kai noi nykyset koneet huolii vaik missä kunnossa olevat pöntöt?