miten voi poistaa navigointipalkin ja vaihtaa aloitussivun

latasin avastin ja sellainen palkki

Avainsanat: onko siitä mitään haittaa tain kuluja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 20:21

Lataamalla tämän tuotteen hyväksyt tämän verkkosivun Palvelun ehdot ja edellytykset sekä Yksityisyyspolitiikan. **Lataus tapahtuu käyttäen latausohjelmaa, joka on tämän verkkosivun omaisuutta.Varsinaisen tuotteen lisäksi latausohjelmaamme sisältyy myös työkalupalkki.Tämä latausohjelma ei liity mitenkään ohjelman Avast Home 4.8.1296 tekijään ja se toimii itsenäisenä kokonaisuutena todistaen sen luotettavuuden. Kyseinen latausohjelma on osa turvallisuusjärjestelmäämme, joka käyttää tätä verkkosivua latauksien luotettavuuden ja turvallisuuden takaamiseksi. Tämän verkkosivun päätarkoituksena on välttää virukset ja ja haittaohjelmat, joita nykyään esiintyy miljoonissa Internetissä julkaistuissa latauksissa.

finnish.toggle.com/lv/softwa...l77350.htm

latasitko tuolta sivustolta?

Ei varmaankaan ole mitään ylimääräisiä kuluja, avasthan on ilmainen .

Lisätty: 01.01.2009 - 20:27

Aloitussivuksi voit laittaa haluamasi sivun.
Ohjauspaneeli
--> internet onimaisuudet
--> sinne määritä aloitussivun osoite

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 21:51

Pääsee myös: työkalut->internetasetukset.
Navigointipalkista en tiedä mittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 08:51

Mozilla Firefox;sista työkaluista saa vaihdettua aloitus sivun ,sekä hävidettyä koko palkin.