Kävelin 1h ja 5km. Kulutin tasan 220kcal ja en juonut enkä tyhjentänyt itseäni.Putosiko painoni 220 grammaa?Enemmän?Vähemmän?

Lisätty: 01.01.2009 - 15:45

Mittasin siis tarkan painon ennen ja jälkeen. Siis 10 gramman tarkkuudella.
Ostin ton tunturin T85 juoksumaton ja sillä ihn mielenkiinnosta tarkistin,että pitääkö paikkansa.
En puhu siis nyt laihtumisesta vaan tarkalleen painon putoamisesta ko. aikana.

Lisätty: 01.01.2009 - 16:23

Kerron sitten myöhemmin,kunhan nyt ihmiset tulee lenkiltä ja kertovat omat kokemukset.

Lisätty: 01.01.2009 - 17:25

No joo. Paino putoaa noin 600grammaa kun on reilu hiki koko ajan .Siis melkein 3 kertaa enemmän kuin kulutettu energia.( nestepoistuma)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 19:13

Paino putoaa, jos elimistö kuluttaa. Ihmisen elimistö kuluttaa, jos se saa säännöllisesti ravintoa. Juomattomuus tai syömättömyys ei siis välittömästi pudota painoa vaan elimistö alkaa säästää. Jos haluat painosi putoavan, syö hyvin aamulla ja n. 3 tunnin välein jotain kuitupitoista kuten hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 15:38

Varmaan riippuu iästäsi, sukupuolestasi, painostasi ja pituudestasi paljonko painosi väheni.

283 kcal vastaa 60 min kohtuullisesti rasittavaa liikuntaa.

Terveyttä edistävä vaikutus on jo päivittäisellä 30 min kohtuullisesti rasittavalla liikunnalla .
Parhaiten terveyttä edistää 60 min lähes päivittäinen kohtuullisesti rasittava liikunta .

kalorilaskuri.fi/kalorikulutus

keho.net/ravintolaskuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 15:58

No ensinäkään en usko et kalorinkulutus ja painon putoaminen kulkee noin käsikädessä et 220kcal = 220g ja toisaalta 5km lenkillä pitäis kyllä kulua tuplasti toi määrä kaloreita jos ei oo joku hyvin pieni ihminen kyseessä tai jos ei oo tosi matala syke normaalisti sekä rasituksessa (=hyvä kunto). 5km pitää kuitenkii kävellä suht reippaasti et sen kerkee tunnissa kävellä, joten miusta joku muuttuja mättää tossa... ja lenkin jälkeen on turha alkaa arvioimaan et monta sataa grammaa paino on nyt pudonnu, se on vähän sellanen asia et sitä pitää seurata pidemmällä aikavälillä, kuten esim. kerran viikossa aamupainot. ihmises tapahtuu kuitenkii niin paljo vaihteluita, kuten nestetasapaino yms, et paino saattaa heitellä parin päivän välillä melko rajustikin, eikä se kuitenkaan tarkota sitä et olis lihonu, eikä välttämättä merkkaa laihtumistakaan. riippuu siitä et onko käyny lenkillä, syöny jotain tietynlaista safkaa, käyny saunas jne jne. mut semmonen karkee arvio on et joku 7000 kulutettua kcal vastaa yhtä pudotettua kiloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 16:12

Enpä sanoisi, että se paino putoaa vielä yhden lenkin aikana 220g. Kyllä se vaatii useamman päivän samankestoista liikuntaa. Mutta jos olen väärässä, oikase.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:32

125g luulisin et paino putos tällä reissulla, eli vähemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 21:20

Kävelyn pitäisi kuluttaa normaalipainoiselta n. 70-75kcl/kilometri. 100g läskiä sisältää 900kcl. Tuosta voit laskea noin niinkuin suurinpiirtein, paljonko se paino putoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 10:19

Niin se neste poistuma pudotti painoa,mutta kun juot vettä,se tuli takasin.Yksi kävelylenkki ei pudota mitään.Tietysti jos lenkki kestää yhtä menoa pari päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2009 - 18:52

Rasvakilon kaloriarvo on noin 7000kcal. Kuluttamasi 220kcal 7000:sta antaa siten noin kolmen gramman laihtumisen.

Sorry...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:47

juo ny hyvä ihminen jos kuntoilet!!