minkä etunimen ottaisit itsellesi jos se pitäisi vaihtaa?

Lisätty: 01.01.2009 - 20:25

pahus tuli sama kaks kertaa

Lisätty: 01.01.2009 - 20:26

mun kaimoja on suomessa vaan 293 :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 14:30

Kyllä tämä kuminaama kelpaaa,jos vaihdan,siitä tulee namikuuma.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 13:54

Uuno.Eiks se oo siinä?
Jos se pitäis vaihtaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:55

Kyllä mä menisin tällä vanhalla loppuun asti kun nyt sen kanssa on jo 47 vuotta menty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:13

Vanhassa vara parempi, ei nimi vaihtamalla parane. Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä. Näillä vanhoilla totuuksilla eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:29

Äitini on varmaan valinnut minulle mielestään kauneimman nimen minkä löysi. En haluaisi vaihtaa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 14:34

Kyllä tykkään nykyisestä nimestäni, jonka kasteessa sain. Ja hyvä nimi onkin. Ei ole vielä kukaan ensimmäistäkään lempinimeä keksinyt mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 19:11

;-DD~ Meillä nauraa koko perhe tuolle kuminaaman vastaukselle!! :D
Mutta vakavasti puhuen, krhm... Serkkupoika vaihtoi nimensä ja nykyinen sopii hänelle paljon paremmin. Sehän on makuasia, jos jostain nimestä pitää. :)
Nimen täytyy olla itselle mieleinen ja ilmentää omaa persoonallisuutta hyvin. Nimeä ei kannata vaihtaa hetken mielijohteesta vaan tarkkaan harkittuna.

Jos minun olisi pakko vaihtaa nimeäni, ottaisin varmaan Anonyymin. Se on hyvä ellei jopa täydellinen. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 21:15

Schygulla. Liekö tuo miehen vai naisen nimi. En tiedä.

Lisätty: 02.01.2009 - 12:27

Tarkoittaako Heidi: Ano Nyymi Virtanen. (sukunimi keksitty)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:11

Jos pitäis vaihtaa etunimeä, oisin varmaankin sitten se Anniina, jota ajattelin myös nimeksi jos sattuisi syntymään tyttölapsi meille (näin ei sitten käynytkään). Nykyinen nimi ihka passeli vaik vanhempani keksivätkin sen vasta matkalla pappilaan, eikä kait näitäkään ole ensimmäisenä nimenä tullut vastaan kuitenkaan kuin ehkä yksi koko tähänastisen elämäni aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:11

Pekka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:49

Jos vaihtaa pitäisi olisin Katri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 21:23

Jos pitäs vaihtaa olisin ehkä Sandra : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:48

paha... ehkä anastacia? kuulostaa p***otähdeltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 10:54

Väinö (olis komiaa olla Väinö Vähäviisas)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:39

Eipä nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 10:41

Damien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 07:39

jos ois pakko vaihtaa,oisin Ilona,nimi kuvaisi hyvin luonnettani.Jos minulla olisi tytär hänen nimensä olisi Ilona.