kertyikö joulukiloja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 19:01

Juu, oletan tulleen. Pakkohan sitä on tulla, jos syödä mässyttää tolkuttomasti. :P
Täytyy palata normaaliin järjestykseen niin eiköhän ne siitä kaikkoa.. ehkä.. toivoisin niin. ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 13:52

-12 kg (joulukuussa) syy epänormaali, teen parannuksen vaikken luvannutkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:53

Valitettavasti joo, ja kun on vielä useiden vuosien edellisetkin kinkut sulamatta ja taas tuli uusi rasvakerros edellisten päälle.

Lisätty: 01.01.2009 - 13:57

Onneksi olkoon vähäviisas, Upea suoritus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:58

Valitettavasti se 7 kg minkä olen vaivalla ajalla saanut pois.Luultavasti suolainen ruoka on tuonut nestettä joka toivottavasti häviää.Ei se onneksi kaikki tullut takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:03

Kyllä on noussut. Puolisoni mukaan minussa on kaksikymmentä kiloa sellaista lihaa, jonka kanssa hän ei ole mennyt naimisiin 45 vuotta sitten.

Siinä ei tänä jouluna tulleet pari kiloa tunnu miltään.

Lähteet:
Vaaka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:24

kyllä sitä tuli muutama kilo, entisten 20 kg ylipainon päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:28

Eipä kertynyt ,pysyi ennallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 14:31

Millä konstilla niitä kiloja kertyy, kun mulle ei ole tullut yhtään lisää, vaikka söin jouluna niin, että haljeta meinasin. Tosin ei tarvitse tullakaan, sillä neljä vuotta kului niitten (20 kg) pois saamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 17:42

en ole edes uskaltanut katsoa..kyllä kai muutama kilo ainakin on tullut, epäilen vahvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 20:09

Joo 2 kiloa lisää : )

Lähteet:
vaaka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 21:13

Eipä tainnut tulla. Suolainen kinkku kyllä kerää nestettä, mutta se lähtee itsestään pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 09:37

Ei tullut, aluski kertyi nestettä kehoon mutta se on poistunut ja vaikuttaa että olen hoikistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:48

OI KYLLÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:37

No mie vastaan nyt, vaik tää kyssäri on jo suljettu, ku vast nyt kävin vaa'al joulun jälkee, joo, uskomatonta mutta totta 2-3kg tullu lisää, aih ja voih, ei kun taas juustot ja pähkinät poijes ja näkkärit kehii...