mitkä ovat parhaat lentoyhtiöt? missä ovat halvimmat lennot?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 23:40

paras lienee se jolla pääset suoraan sinne minne haluat mennä, jos niitä on mont, niin sitten pitäis pohdiskella noita turvallisuus ja hintapoliittisia asioita, yksiselitteistä vastausta ei ole ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 13:51

Tilastoja jos katsoo niis ehdottamasti suomessa Finnair ja sitten tämä Saksalai´nen suuri yhtiö ,jota en viitsi nimellä mainostaa. Vältä halpalentoyhtiöitä lukuunottamatta näiden kahden suuren sellaisia.( niissä sama huoltoohjelma ), nimittäin jos et halua extriimiä elämääsi. Halvimpia on sitten usein ihan erimerkkisest yhtiöt ja se halpuus sitten tulee jostakin, ja valitettavan usein myös muusta kuin tarjoilun puutteesta. Suosittelen ehdottomasti säästämään jssain muussa kuin lentoyhtiön valinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:52

Tilastotietoja varmaankin löytyy.Mikä on paras.Viihtyvyys,henkilökunta,ruoka ym.Ja sitten se halvin niin sillä ei välttämättä pääse sinne minne haluaa.Tulee mieleen Kouvolan rautatieasemalla tapaus kun mies huusi että miul on lippu millä pääsen mihin haluun.Ihmiset katsomaan.Lahteen.Sinne mie haluunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:54

Halvimpia lentoja on melko vaikeata antaa, hinnat saattavat vaihdella lähes päivittäin.
Kilpailu ilmailualalla on kovaa.
Yhtenä ehdokkaana maailman parhaaksi lentoyhtiöksi on Qatar Airlines. Lentoyhtiö, joka mainostaa itseään maailman ainoana viiden tähden lentoyhtiönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:26

Ryan air tuli mieleen,en kyllä tiiä lentääkö suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 14:37

Halvin ei välttämättä ole se paras mahdollinen ratkaisu. Tuttu ja turvallinen Finnair on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:59

Netissä on paljon erilaisia sivustoja, joista saa pelkät lennot halutessaan.
www.ebookers.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 21:11

Halvinta ja parasta ei ole samassa koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:24

Paras ja halpa ei oo kaikille sama, vaikka itsellä tuntuu niin melkein olevan... Kuitenkin, halpa on ainakin Ryanair, lentää Suomessa Tampereelta. Kun Tampereella asuu, niin hups, kohta on kaikki kohteet listalla käyty. Mutta kun lennot on luokkaa 10-60 euroa/laaki, niin välilaskuja voi tehdä niin paljon kuin huvittaa (esimerkiksi Saksan kentiltä tai Lontoosta aukeaa lisää kohteita) ja kohta on taas nähtävää. Euroopassa ei käsittääkseni ole muuta yhtä halpaa yhtiötä, paitsi kenties ajoittaisten tarjousten myötä. Halpuus perustuu siihen, että koneessa ei ole ennalta määritettyjä paikkoja, eikä aterioita (vrt. bussi). Kaikki lisäpalvelut maksavat, kuten myös matkatavarat laukkumäärän mukaan -- käsimatkatavaroissa 10 kg ilmaiseksi. Painoraja ruumaan menevälle laukulle on alhainen, vain 15 kg, joten sakkoa tulee helposti. Säästö on kuitenkin niin huimaa, että opiskelijan ainakin kannattaa kikkailla.

Lyhyellä lennolla on mulle ihan sama, minkälaista palvelua tulee. Itsehän siihen penkkiini istun, eikä oo pakko ostaa tai syödä mitään kuitenkaan, kun maissa on kuitenkin yleensä halvempaa. Henkilökunnan palvelu jää tuolloin lentoyhtiöstä riippumattomaan lähtöselvitykseen, jossa toki toivoisi saavansa asiallista palvelua.

Se on hyvää palvelua, että lähdetään aikataulussa ja ollaan perillä aikataulussa ja parhaan mukaan koetetaan pitää se purkki ilmassa ja sen kyllä täyttää myös Ryanair. Viime aikoina oon lennellyt Baltic Airilla, josta saa yllättäen myös Norjan sisäisiä lentoja. Baltic Air lentää myös Suomeen; Kuopioon, Tampereelle, Ouluun ja Helsinkiin. Ei ole varsinaisesti halpalentoyhtiö, kohteita on Euroopassa laajalti. Norjasta lentäessä yksi halvimpia islantilaisen Sterlingin hajoamisen jälkeen, Norwegianin ohella. Suomesta pääsee halvemmalla maailmalle kuin täältä...