montako turkasen pistettä pitää olla päästäkseen 39.sijalle? alkaa pikkuhiljaa potuttamaan tuo 40.sija josta ei tunnu pääsevän

eroon vaikka kuinka pisteitä keräis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 21:10

Pistä se numero 40 tästä lähtien lottokuponkiisi. Numero seuraa sinua selvästi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 14:03

Tärkeintä ei ole voitto vaan osallistuminen, ja koska olet vielä niin nuori,niin yksi ohje:
Jos tavoittelet elämässäsi jotakini ,niin hopeakin hävitään ja vain kulta voitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:24

Pidä vaan pintasi lisää vauhtia,eteen päin sano mummo lumessa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 14:40

Hiljaa hyvä tulee. Olen sijalla 41, enkä mieti milloin pääsen ekaksi tai tokaksi, saati edes 39 sijalle. Aikanaan, kunhan maltat odottaa ja vastailla ahkerasti ja tehdä kysymyksiä vielä ahkerammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 16:23

Minusta sijoitus ei ole itsetarkoitus vaan tieto puoleen ja toiseen ja pikku huumori mukaan joskus ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:58

Sijoitus varmaan vaihtelee koko ajan. Mitä aktiivisempi muihin verrattuna, sitä parempi sijoitus, luulisin. Mutta, kuten Timppa sanoi, sijoitus ei ole tärkein asia. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:49

varmaan aika pirun monta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:42

senkun vastailet ja "ei aikaakan kun voi kauhistus" huomaat olevasi sijalla 38.