hyvää uuttavuotta 2009!!! mitä teitte uutena vuonna? :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 02:38

Virkkasin ruusuja, katselin televisiota ja kuuntelin kuorsaavaa ukkoani. Ja söin välipalaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 00:29

Kiitos! Sitä samaa. Jos tarkoitat tätä vuotta niin aika nayttää.Ei suurempia suunnitelmia, mutta pitänee kehitellä jotain. Mikäli tarkoitat vuodenvaihdetta niin parvekkeelta oli ihan sopiva show.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 01:46

Ajelin polkupyörällä ja katselin, kun ihmiset ampuivat raketteja taivaalle. Aloitin jo viime vuonna. Onnellista joulua sullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 01:51

Luin kirjaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 02:55

Hyvää uutta vuotta myös teille! huonosti alkoi... Paitsi Papu ja pojat saa kyllä hyvälle tuulelle biisillä helle:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 08:10

hyvää uuttavuotta sinnekin. minä nukkusin jo 22.00 tietämissä, ja heräsin 24.00 kovaan räiskeeseen.sen jälkeen katselin murha jännäriä monta tuntia, nyt olen pahalla päällä liian vähäisen unen vuoksi, eli ei tämä vuosi ainakaan hyvin alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 08:44

Hyvää uutta vuotta myös sinulle. menihän se vuodenvaihde tuossa..kattelin televisiota ja olin koneella..ja rauhottelin koiraa ja söin aina silloin tällöin..parvekkeelta näky jonkinverran raketteja.. meillä ympäristö hiljeni (rakettien ammunta) kuin kellonlyömällä tasan 00.45

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 08:56

Kiitos ja samoin sinulle. Katsoin telkkaria ja ilotulitusta. Siinähän ne tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 09:45

Töistä pääsin eilen klo 21.30. Katsoin telkkaria vähän yli puoleen yöhön. Tänään myös työpäivä, joten juhlimista ei voinut ajatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 09:46

Kiitos samoin sinulle,Nukuttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 10:37

Kiitos samoin. Nukuttiin uudenvuoden ensimmäisenä yönä. Nyt uutena vuotena enipä ole ehditty juurikaan mitään mainittavaa tehdä. Muutaman kirjeen kirjoittelin ja join aamukahvit ja nyt tässä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 12:52

aloitin kunnon flunssalla (puhkes 31.12.2008 noin klo 23 ja jatkuu edelleen) , yksi keittiöpaperirulla on jo mennyt räkimiseen....
niin ja muutenkin on mukavan rauhallista, hyvät teille itse kullekkin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:53

Kiitos samoin! Katsoin lasten kanssa ilotulituksen. Tuuli oli järkyttävän kylmä, mutta hengissä selvittiin. Sitten menin heti nettiin katsomaan alennusmyyntejä, mutten ostanut mitään. Hyvä minä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:57

aattona emännöin juhlia.