parhaat nais- ja miesnäyttelijät?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 10:27

Naisissa on tosi monta hyvää näyttelijätärtä. Sanon tähän nyt vaan Kate Winslet kun pari muuta suosikkiani tuli jo edellä mainittua. :)

Miehistä ehdoton ykkönen on Bruce Willis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 21:29

Helen Hunt & Jack Nicholson. Jaska ehdottomasti miehistä. Naisia on paljon hyviä kuten tietysti miehiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:43

Ansa Ikonen ja Tauno Palo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 22:29

Mielestäni Robert De Niro näytteleekummisetä 2:ssa niin loistavan roolin ,ettei parempaa voisi edes kuvitella.
Naisnäyttelijää en osaa niin selkeästi nimetä.

Lisätty: 31.12.2008 - 22:38

No ehkä Marilyn Monroe naisista kun otetaan huomioon myös ulkoiset avut näytteijän lahjojen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 22:35

Jack Lemmon ja uskokaa tai älkää Marilyn Monroe "Piukoissa paikoissa".

Lisätty: 31.12.2008 - 22:47

Hih..:):) tuntemattomalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 00:52

niinkuin lennu sanoi, marilyn monroe piukoissa paikossa! ja miehistä varmaan johnny depp

Lisätty: 01.01.2009 - 13:11

Niin joo ja sit miehistä ois kans varmaan Karl Malden ja Michael Douglas San Franciscon sykkeestä. Ja ehdottomasti Seppo Korjus, Raimo Smedberg ja Kari Lehtomäki The Joulukalenterista!! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 01:54

Saija Lentonen headhunterissa ja.........en nyt muista sen miesnäyttelijän nimeä, kehno vieköön, mutt´ sekin on suomalainen ja ohjelma oli `läpiveto` nimeltään.

Lisätty: 01.01.2009 - 10:00

Nukutun yön jälkeen tulihan se nimikin sieltä: Jukka Rasila. Ei ole mitään huippurooleja saanut, mutta minusta sillä on hyvä tyyli näytellä. Kattokaapa vaikka, se nousee vielä suomen näyttelijätähtikaartiin. Ulkomaalaisia en osaa arvostella, kun ne puhuu vierasta kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 08:58

David Caruso ja...miespuolisia hyviä ois vaikka kuin paljon...hitsi ..pisti oikein miettimään tätä naispuoleista näyttelijää..hmm.. Jorja Fox.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 09:24

Jack Nicholson miehistä ja Meryl Streep naisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 09:58

Matti Vanhanen,Tarja Halonen.Eikö ole näyttelijöitä,kyllä siltä vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 10:18

Mr Bean, naisnäyttelijöistä tulee mieleen ensimmäisenä Siiri Angerkoski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 17:26

Jason Dolley, tim carey ja naisista laura birn, mia nuuttila

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 18:24

diego luna ja romola garai, dirty dancing 2. Jim Carrey superhyvä!! namnam. myös Kevin Costner mieletön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 04:52

Bruce Willis ja Jim Carrey ehdotomat mies puoliset näyttelijät..naisista..jaa-a enpä osaa sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:59

eräitä parhaimmista ovat sean connery ja tämä tämä... voi voi kun en nyt muista nimeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:48

Elina Salo ja Martti Suosalo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 10:26

Niitä on niin monta... Jim Carrey esimerkiksi on kuminaamaksi ihan loistava! =)