mikä on posse??

oon nolo en tiiä ;<

Avainsanat: rap hip hop

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 13:09

no Knuttihan se meille historiaa lukeneille on, mutta uusiokäyttöäkin posselle on löytynyt:
posse = jengi/ iso porukka
'hei täs on mun posse'

Lähteet:
urbaani sanakirja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 19:25

No, mulle se on Knut Posse, ruotsalainen soturi, kuollut 1500. Hän on saanut lainata nimensä sittemmin vaikka minkälaiselle yritykselle. Epäilen, että sinulle posse tarkoittaa jotain musiikkiin liittyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:30

Connection posse on kristillinen rapryhmä. Bändin jäsenet vaikuttavat tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. Alunperin posse on kotoisin Joensuusta. Connection posse on tekemässä uutta albumia, joka ilmestynee vuoden 2009 aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:14

Minulle Posse on Knut Posse. Hän oli historian havinassa mukana myös tapauksessa joka tunnetaan nimellä "Viipurin pamaus". Siinähän yksi Viipurin linnan torneista, ruutivarasto, räjäytettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 02:07

Mäkin tunnen vain knutpossen, nimeltä tuo kuitenkin vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 10:12

Savonlinnassa,on possen torni, rakennus Oliko siellä käynyt Knut Posse,mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 19:33

vähän niinkuin jengi jos haet siltä kannalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:01

juu, jengi/porukka.