Onko missään kaupungissa jossain osassa alkanut ilotulitus klo 18 jälkeen.Ihmettelen että täällä tämä toteutui ensimmäisen kerran.

Lisätty: 31.12.2008 - 19:38

Monessa paikassa on paukuteltu jo pari vuorokautta.Tarkoitin että virallisestihan alkoi klo 18.00. Minulle yksi lysti.

Lisätty: 31.12.2008 - 21:36

Kissanainen.Meidän kissa ei osaa näköjään pelätä edes paukuttelua.Nukkuu sikeesti :-) Tosin parvekkeella ei ollut vissiin kivaa kun on vähän viileetä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 19:22

Meitillä täällä on jo koko viikon kuulunut iltasella aina sillon räks ja tällön poks.. (Asun pienessä kaupungissa ihan keskustan vieressä.) Mutta nyti heti kuuden jälkeen tänään onpi kuulunut tasaisen välein paukuntaa sielt täält ja ihan tossa naapuritalossakin poksaavat. :D

Lähteet:
Tarkka kuulo, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 19:27

täällä on räiskitty monta päivää jo .mutta kyllä täyslaidalliset alkoivat klo 18.00. meidän pienellä kadun pätkällä on näköjään pikkupojat kintsuja paukuttelemassa, omia lapsenlapsia on siinä kans. mulla ottaa henkeen se käry, on parempi kun katselee ikkunasta vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:31

Klo 18 jälkeen alkoi pauke täällä meilläkin päin. Ihan ymmärrettävää, eihän pienemmät lapset ole hereillä vuoden vaihtuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:34

Meillä Helsingin Jakomäessä on mutama paukahdus kuultu jo alkuviikon aikana ( mutta valoisaan aikaan, joten en oikein ymmärrä ideaa). Varsinainen paukuttelu on aloitettu klo 18 jälkeen ja se täyslaidallinen tulee sitten puolen yön aikoihin jos on aikaisempiin vuosiin luottaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:44

meilläpäin on ammuskeltu jo pari päivää. pystyykö tuollaisella tuulella edes raketteja ampumaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:00

kyllä varsinainen pauke alkoi vasta klo 18 jälkeen. Pienempimuotoisena jo aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:09

Alkuverryttelyt alkoivat jo pari päivää sitten, kenraaliharjoitus pamahti käyntiin klo 18 tietämillä, finaali varmaankin puoliltaöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 20:17

Täällä meilläkin alkoi klo 18.00 varsinainen paukuttelu. Satunnaisia poksahduksia on ollut pari päivää. Tolla menolla ei taida jäädä puolille öin mitään paukuteltavaa. En kärsi, mutta kissa pelkää vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 22:43

Minullakin koirat olleet aivan vauhkoina jo puolestapäivästä asti vaikka ollaan maaseudulla ja kokoajan paukkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 02:11

En usko, että missään suomen kaupungissa noudatetaan tarkasti tuota lain vaatimaa klo:18:00 aikarajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 10:14

Espoossa oli täysi sota jo 16 jälkeen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:49

Sama kaupunki, Timppa! :) Meillä päin alkoi räiske jo pari päivää ennen h-hetkeä. Mikä ei todellakaan ollut ilonaihe lemmikkien omistajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:02

viikko etukäteen ja viikko jälkeen sai riemuraketteja kuunnella, murh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:52

ei ainakaan Helsingissä