Materiaalinen maailma lopahtaa täysin vuonna 2009 !!!!!

Avainsanat: merkit sen kertoo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 21:24

Istuta vielä se omenapuu vaikka tuli jo tukkaasi nuolee sillä huomenna saaste laskeutuu...
Hyvä Lennu :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 17:58

Joo. Ne merkit on kertoneet näin tapahtuvan jo tuhansi ja tuhansi kertoja.
Ukskokoon ken haluaa ja tulkoon uskossaan onnelliseksi.
Mutta miä sanon ,että höpö, höpö, höö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 18:25

No onneks loppuu, nii ei tarvihe käyä ees kaupas, ja syödä materialist ruokaakaan, mitähän se sit onkaan...happihyppely....?

Lähteet:
Ehkäpä.....nooo..... tään vuoden vimppa päivä ja uutta ootellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 18:45

Eiiiiiiiiiii!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 18:59

Kaikesta uhkaavasta huolimatta minä aion istuttaa niitä omenapuita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:14

Ja mitkä merkit ne mahtaa olla? Onko ne samat kun lupaa martan rakkauselämälle huippuja loppuvuodeksi ja työelämälle kevääksi. Vai ne samat merkit, jotka naapurin hurtta jätti vitilumelle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:03

Jos se vain vähän laantuis, ei lopua tarvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 02:25

Noinkohan lopahtaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 10:20

Saattaa jonkun kodalla loppuakin,mutta ei yleisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:51

Muutoksia tapahtuu jatkuvasti ja se on luonnollista. Aina löytyy niitä, jotka näkevät tuhon siemenet jokaisessa muutoksessa. Siitä osaan olla onnellinen, etten kuulu siihen porukaan ja toivon vielä saavani syödä omenoita niistä keväällä istutettavista puista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:47

Ei tasan lopahda. Historia todistaa, että kulttuurin tuhoutumiseen tarvitaan enemmän kuin pikkuinen pankkikriisi, joka ei edes koskettanut kaikkia suomalaisia pankkeja. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 21:35

Maailmanloppua odotellessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:02

ei kai nyssentää..