Mihin aikaan pitää aloittaa ns. "ottaminen" näin juhlapäivänä.

Mulle kyllä tuli selvä uusivuosi tuon shell-jutun takia, mutta kyselenpä sitten teiltä.

Lisätty: 01.01.2009 - 02:16

Kylläpäs oli outo sana tuo huuberi. Näillä sivuilla sitä näköjään törmää vaikka mihin.
Ja eihän sitä tullut otettua, kun oli kuulemma shellin litkutkin muuttuneet myrkyksi, pissapojan säiliöön pitää kaataa, harmi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 19:17

Jos tarttee kysyä, että milloin pitää alkaa, niin suosittelisin, että älä aloita ollenkaan.

Kysyjän kommentti

Näinhän siinä sitten kävikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 17:02

Heti aamusta kun silmät aukee. Raikasta huuberia kraanasta.

Lisätty: 31.12.2008 - 18:20

huuberi = H2O=vettä
ps. vähäviisas oikeassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 17:08

Mitä on huuberi tai huuber?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 17:13

Sen verran vapaassa maassa eletään ,ettei sitä ottamista pidä aloittaa mihinkään tiettyyn aikaan, ja jos niin tykkää voi jättää vaikka koko lastin ensivuoden tarpeisiin.

Entinen naapuri, sellainen semiraitis, ilmaisi kantansa näin: minulla hauskaa bileissä niin kauan kuin saan selvän muiden puheista, sitten kun heiltä menee jokeltelun puolelle, minäkin voin ottaa parit paukut (ja otti kanssa).

Minä menen kuudelta saunaan ja eiköhän se siellä ensimmäinen kaljapullo aukea (jos ei pariin päivään kuulu mitään, on saattanut aueta toinenkin)

Lisätty: 31.12.2008 - 17:23

huuberi, huuber jne. ovat nimityksiä vesijohtovedelle, Oy Huber Ab oli aikoinaan merkittävin putki- ja pönttöfirma ainakin täällä eteläSuomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 17:28

Kukin aloittakoon ottamisen silloin kun parhaaksi näkee. Monet on jo aloittaneet, ja lopettaneetkin, kun mattimyöhäset aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 17:35

Ottakaa ystävät hyvät lasi viiniä puolenyön aikaan ja siinnä sitä alkoholipuolta riitämiin. Lapsetkin saavat nauttia täysijärkisistä vanhemmistaan ja vuodenvaihtumisesta ilman pelkotiloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 17:46

Se ottaminen 'pitää' alottaa sitten kun siltä tuntuu, ja jos ei tunnu siltä, nii sit ei ota, ja jos ottaa niin ei aja (pikkasen rönsyilee) Ite jus avasin täs kokkailles kolmosen (en kolmatta) Olvi-pullon, ja kuuntelen Olvikirkkoo samalla, vai mitä se ny oli...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 17:58

minäkin aloitin limsan ottamisen jo pari tuntia sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 18:55

Ottaa ken tahtoo ja milloin tahtoo..eipä sille mitään kellon aikaa ole.
Minä ihan vesi ja kahvi linjalla itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:19

Tuntemattoman ohje oli minusta hyvä. Riittänee, että koirat ovat ripulilla pelosta paukkutelun takia. Lasten ei tarvitsisi koskaan olla peloissaan aikuisten alkoholin käytön johdosta, jos me aikuiset olisimme harkitsevia ja rakastavia vanhempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:06

Älä alota ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 10:24

joo heti kun silmät aukeaa,jos kerran haluaa,itse otan pari lasia viiniä ruuan kanssa,