ihanin matkamuistosi? (:

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 17:00

Minun paras matka"muistoni" on Keniasta: olimme vanhalla suurella purjeveneellä Mombasan edustalla. Katselimme värikkäitä kaloja koralliriutalla ja seurustelimme useammalla kielellä. Meitä oli 2 suomalaista, 1 saksalainen, 1 englantilainen ja paikalliset; veneen omistanut vanha mies sisaren poikansa kanssa.
Lauloimme laulua Malaika...yhteen ääneen suomeksi, saksaksi, englanniksi, swahilin ja arabian kielellä! Hetki oli äärettömän koskettava ja mieleenpainuva!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 16:37

Minun ihanimpiin matkamuistoihini kuluu sellainen, kun nuorena pokana ensimmäisen kerran menin maaliskuussa Kanarialle ja helsingissä oli lähtiessä melkein 30 pakkasta ja koneen ovi aukesi Teneriffalla ja 30 asteen helleaalto tulvahti koneen ovesta vastaa. Tästä on aikaa jo jotain 35 vuotta,mutta muistan sen vieläkin elävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:44

Hää matka kesti 3 kuukautta,ja kohde ,kanada/Usa,(-:D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:54

Kun pikkupoikana polkupyörällä polkaisin järvelle uimaan muun pentulauman kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:57

Ensimmäinen matkani 1972 3:n naapurin perhe autolla itärajaa lappiin aina Norjan puolelle ja länsirannikkoa takaisin.Eka reissu jää mieleen.Paljon hauskoja muistoja sn jälkeen.Seikkailua,töppäilyjä ja hupasia ja hauskoja kokemuksia kuin myös tilanteita sekä uusia tuttavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:04

Kerran Funchalissa katselin pienen resuisen pojan kanssa kaupan ikkunassa pyöreässä maljassa olevaa punaista kalaa. Muistan pojan katseen vieläkin vuosien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:08

Kerran Viipurin asemalla juna seisoi ja pieniä poikia oli asemalaiturilla, heile ei saanut antaa minkäänlaista ruokapalaa, mutta kulkukissoille sai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:44

Ihanin muisto on viime marraskuulta Teneriffalta. Olin matkalla siskoni ja siskontyttäreni kanssa. Pikkuneiti, 3 v., sanoi ensimmäisenä päivänä: Meri! Se äänensävy oli niin ihana ja innostunut, että sain lähes kyyneleet silmiini ja sydämessä kävi lämmin ailahdus. <3
Eikä yhtään haitannut, että ko. vuorosana oli alkujaan muumeista. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 00:55

Bulgarian reissu!! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 04:59

ensimmäisenä tulee mieleen 2 vuotta sitten sattunut mieletön tilanne:). olen henkeen ja vereen kissa ihminen ja phuketin zoossa käydessäni pääsin kuvaan aivan IHANAN ison tiikerin kanssa:D. kokemus oli mahtava, varsinkin kun sai kosketuksen isoon petoon. kuvasta kukaan ei uskonu, että peto, jonka kanssa olin, oli todellakin elävä. ja sama nykyisellä reissullani, näin aivan iki ihanan ISON valko tiikerin, tosin vain lasin takaa, mutta sen läheisyyden kyllä tunsi, mutta kun sain pienen puoli vuotiaan tiikerin pennun syliin nii...meinas kyllä tippa tulla silmään, ihana ihana "pikku" kaveri:). ihanimmat matka muistot siis ovat erilaisia tapahtumia matkoilta, materiaalista muistoa ei voi edes sanoa, ei tule edes mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 20:00

Profiloin "livingdollin" iän; ei kehtaa kertoa ihaninta, mutta päivänvalon sietää viimekesäinen Hagia Sofia.

Lähteet:
Matkamuisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:04

karibialta, jamaikalta 8 vuotiaana, AIVAN KAIKKI.