Tarvitsisin vielä lisätietoa the sims selviytymistarinat UURNISTA !

Eli jos joku vain osaisi auttaa,elikkä olen etsinyt UURNIA koko saaren ympäri ja siellä kielletty kylä tontilla olen kiertänyt kaikki paikat ainakin 20 kertaa.Uurnien etsimiseen olen käyttänyt yhteensä 5 pelikertaa..(taitavat olla liian helpossa paikassa :D ) Eli mistä ne löytyy? löytyvätkö ne siltä tontilta ja ovatko ne joissain niissä laatikoissa tai maahan haudattuna tai jotain?? auttakaa ihmeessä,alan olla epätoivoinen :D

Avainsanat: sims selviytymistarinat uurnat etsiminen epätoivoinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 16:18

(lisäys kysymykseen t.kysymyksen lähettäjä) :D minut neuvottiin etsimään niitä alttarien läheisyydestä,mutta en löytänyt?? tarvitaanko siinä joitain apuvälineitä tai jotain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:19

Valitettavasti minulla ei enää ole ko.peliä,joten en pysty katsomaan. Kyllä ne siellä heinikossa oikealla ylhäällä on ,minä muistaisin niin.
Yrittävä palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 16:21

no kiitos kauheasti kuitenkin kun yrität auttaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:26

Nyt ei ole mahdollista lähteä veljen luokse hänen pojalla on tuo peli mutta sinne on matkaa 400 km,sorry

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:50

Kerrotko, minkälaisesta pelistä tässä on kysymys, alkoi kiinnostus herätä, kun tuntuu sinulle olevan elämää tärkeämpi kysymys.