Minkä tähden ihmiset on kiinnostuneet toisden omistamista rahoista

luin jus lehteä,mieli pide sivulla,sanottin on älytöntä tuhlausta ampua raketteja.Eikö se ole sama vaikka ne poltasi saunan uunissa.Kun ne rahat ei ole sen kirjuttajan,Mielestäni jos jollain on rahaa ostakoon raketteja.SEhän piristää kauppaa,näin loppu vuotena.

Avainsanat: raha raha ja kuka sen omistaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 16:01

Totta.Omia rahojaan kukin työntäköön juuri sinne mistä niistä hänelle iloa tulee.
Mitä se toisille kuuluu mihin kukin omat rahansa työntää?
Minä laitan ne maailmankatseluun ja joku toinen raketteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 16:02

koska ihmisillä ei ole omaa elämää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:03

Minä olen rakettini ostanut.Kaupunki ampukoon. Ystävättereni rahapussi putosi matkalla sisältä autolle (tänään) ja joku näköjään oli kiinnostunut.Hyvää Uutta Vuotta hänellekin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:20

no jos itellä ei ole niin se on 'tervettä' kateutta, jos siihen vielä pystyy liittämään uskottavan väittämän että toinen viekkaudella, vääryydellä tai muuten ansiotta rahansa hankkinut, niin silloinpa vasta on syytä oikein syvään katkeruuteen ... onneksi ei ole tuo tauti vielä iskenyt ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:45

Onko niitä semmoisiakin olemassa. Minen ole kiinnostunut toisten rahoista. Saavat minun puolestani pitää rahansa ja vaikka veisivät mukanaan tuonpuoleiseen, ei haittaa.
Nehän palaa siellä kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 17:01

Seinäjoella paukkui jo ensi raketit heti klo 16 jälkeen.
Kovasti on rakettikauppa käynyt, vaikka en itse ole ostanut, kaupungin ilotulitus riittää.

Ja pääministerihän kehoitti tuhlaamaan aivan niinkuin ennenkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 17:22

Ovatkohan ihan oikeesti? Mua ei pätkääkään kiinnosta muiden rahat. Omissani on ihan tarpeeksi ihmettelemistä (rahaa kun ei ole).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 18:42

ketkä toiset?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:38

Kaupungin ilotulitus maksoi tänä vuonna 7500 €. Veroissa olen osan siitä maksanut, joten olisin odottanut vähän näyttävämpää esitystä kuin se sitten lopulta oli. Hienoinen pettymys. :P

Mitä tulee siihen ostiko joku yksityishenkilö raketteja vai ei, olkoon oma asiansa. Se tosin kuului meille sisälle kun nurkalle tulivat paukuttamaan.

Lisätty: 01.01.2009 - 18:39

Niin joo.. tässähän kysyttiinkin, että kiinnostaako toisten rahat. Ei kiinnosta. Omissa on tarpeeksi sumplimista. Tai siis lähinnä niiden riittävyydessä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:05

kateus