Ajankohtainen varoitus (vaikkei ehkä koskekaan montaa Napsulaista) Älä juo Shellin lasinpesunestettä ; Hauskaa Vuodenvaihdetta

Myrkytystietokeskus varoittaa, ettei Shellin sinistä lasinpesunestetiivistettä pidä missään tapauksessa juoda.

koko juttu:

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1629920

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 13:39

Voi pahus, sanottiinko siinä et saako sen jo ostetun palauttaa ja saaks rahans takasin?

Kuin myös kaikille rattoisaa vuodenvaihdetta!

Lähteet:
mä kun niin tykkää sinisestä väristä

Kysyjän kommentti

säästäväisen ihmisen käytännön läheinen huoli kosketti, varmaan saat rahasi takaisin tai sitten tehdään yhdessä valitus kulutusasiamiehelle ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 13:34

Täytynee pitäytyä Nesteen tuotteissa tai mieluummin kuitenkin Alkon.Kiitos jokatapauksessa infosta. Hauskaa vuosdn vaihdetta KOKO porukalle!

Lisätty: 31.12.2008 - 15:17

Korjaus. vuosdn=vuoden.Noita kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan oikoluvun jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 13:48

Vain Alkon nesteitä ja niitäkin kohtuullisessa määrin. Juominen ei ole itsetarkoitus järkevälle ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 13:56

Onnellista Uutta Vuotta kaikille!
kurkistakaa tulevaisuuteen ;) www.ichingonline.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 14:05

Olisivat sitten suositelleet jotain korvaavaa toisen huoltamon ainetta. No vitsi vitsinä. Pysyttäydyn ruokakaupan nesteissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 15:03

Ostin keltaista jaffa merkkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 15:36

Muistan 40 vuotta sitten kun shell aseman hoitaja oli ruvennut olemaan alkoholi tarkastaja,kun spurkut meni ostamaan lasinpesunestettä,ei antanut kuin yhden pullon ,vaikka ne oli 4 ottaneet,väittivät ottaneensa ikkunan pesu urakan.aseman mies ei uskonut,sanoi hän tuntee teidät.

Lisätty: 31.12.2008 - 15:37

Hauskaa Hauskaaa vuoden vaihdetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:10

mutta kun se on niin hyvää :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:36

Siinä meni uudenvuoden viinat.......kele!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:15

Kiitos, kiva kun varoitit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:34

Epäilen, että ne, jotka joisivat ko. tuotetta, tuskin lukenevat netistä varoituksia. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:06

kiitos vinkistä! ;)