Mitä aurinko tekee kun se paistaa

Paistaako se pullia vai leipää,tai jotain muuta.

Avainsanat: viisas vai tyhmä kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 10:17

kategoriassa ruoka ja juoma: voihan sen katsoa paistavankin (tosin vähän hitaasti) esimerkiksi aurinkokuivatut tomaatit/rusinat jne. (Kuivattaminen olisi varmaan keittiöopillisesti parempi termi)

Kysyjän kommentti

jus nappiin,Aricassa muun muassa leipää,kivellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 10:38

Paistaa meidän nahkaa. Ihan ruskeeksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 10:44

Se paistaa itse itseään ja toivottavasti paistoaika jatkuisi vielä muutamat miljoonat vuodet. Valmiista aurinkopaistoksesta en sitten tiedä, mutta pääsee sitä jokin tai jotkut joskus maistamaan. Valmistusvaihe näyttää ja tuoksuu ainakin kohtalaisen hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 11:39

Paistaa, lämmittää, sulattaa, ruskettaa, haihduttaa,

Lähteet:
aurinko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 13:00

Se todellakin paistaa. Onneksi sen ja meidän välillä on aina jotain mikä hieman vaimentaa sitä paistumista, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 13:58

Nyt juuri aurinko paistaa mitä mahtavimmin täällä Helsingissä, meren rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 14:06

Paistaa että meillä on mahdollisuus elää tällä pallolla.Liekö noita tyhmiä kysymyksiä kovinkaan paljon? Hauskoja ajatusleikkejä näin vuoden viimeisenä päivänä.Ensi vuonna uudet kujeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:01

Se lämmittää ja tekee samalla loppuaan, muutamien miljoonien vuosien päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:30

kyllä se joskus porottaakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 02:06

palovammoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 00:43

Lämmittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:10

porottaa.