Onko muillakin joulusuklaata jäljellä? Mulla olis vielä 1½ kg:n urakka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 01:11

Kaikki suklaat män, eikä piisanneetkaan. :)

Kysyjän kommentti

Otan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 21:09

En ole avannut edes rasioita, on ehkes 2kg, mutta nyt keskittynyt kinkun syöntiin. Sit reippaillaan vikko pari ja sit .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:13

Ei ollut suklaata Jouluna.Säästele. Sillä saa tutkimustenkin mukaan mielihyvää.Ei kannata urakoida. Jos se harmaantuu niin se ei suinkaan ole pilalla.Ulkonäkökysymys.Tuttu tuote työelämästäni ja tumma on minun makuuni.Makuasia josta ei kannata kiistellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:29

Ei suklaata enää yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:38

seitsemän täyttä rasiallista ja viel on kolmessa eri kipossa eli yhteensä noin suurpiirtein 2kg ainaski ellei enemmänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:47

4-5 rasiaa niitä taitaa vielä olla ja meillä syödään kahen ihmisen taloudessa aikas vähän/ huonosti suklaata että taitaa mennä ens jouluun saakka että saahan kaikki syödyksi, huh huh.. Mutta kun lahjaksi niitä suklaita saa, niin minkäs teet ja ei kehtoo sanookkaan että kääks taas suklaata.. :D Hmm, tietty jos sanois jo etukäteen että ei lahjaksi suklaata kiitos, mutta ei sekään ole hyvä. : /

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 22:05

Tällä kertaa ei tullu kun se yks suklaarasia (noin 15kpl/siis siin rasiassa) ja nyt on kaik syöty, nyyh ja hyvä niin...

Lähteet:
hohhoijaa ne 'hatarat' muistikuvat joulupäivist ja suklaahurmoksest

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 00:09

kaikki syömättä, en ole punninnut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:06

Ei ollut yhtään suklaata,ja piisasi hyvin,suklaat tuli syötyä jo 30 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:47

Kyllä on, yksi avattu pakkaus ja yksi avaamaton. Lahjaksi saamiani olen luovuttanut muiden käyttöön, en voi syödä sellaista missä on laktoosia ja niitä tulee esim. liikelahjoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 09:53

Ei ole yhtään jäljellä, kaikki on syöty. Myös työpaikalla oli jouluna suklaata tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 10:59

Puolikas Fazerin suklaalevy vielä nököttää kaapin päällä, onneksi ei sen enempää. Vaikka jouluna tuli syötyä ainakin kilo suklaata niin eipä vaan aiheuttanut ällötystä, eilen tuli vieläpä niin kova makeanhimo että piti käydä kaupassa ostamassa irtokarkkeja. Mums..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 11:24

kaikki on mennyt, ajattelin ostaa lisää tänään, ei oikein saisi makeaa syödä, eli siirrän diettiä taas muutamalla päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:57

Pakasteessa suklaa säilyy hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:13

Kaikki syöty jo. :) Ja sitten alkaa naama kukkia, voivoi. :P Joka vuosi sama juttu, mutten malta yhtään hillitä. :P

Suklaata ei saa pakastaa, sen rakenne muuttuu.