Katsoiko kukaan TV1:ltä `Vennisen testamentin` äskettäin. Tuliko tippa silmään?

Lisätty: 30.12.2008 - 20:37

Pitäisikö museoida tämä Johan Vennisen koti, käviöitä saattaisi riittää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 15:51

katsoin eilen osan kun se tuli töllöstä. vau ;)

Kysyjän kommentti

Tekikö jopa nuorempiinkin vaikutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 20:34

Kyllä katsottiin.Uskomaton elämäntyö tältä mieheltä kaikkine keksintöineen.Elämänasenne ihannoitava.Mitä tuohon voisi lisätä.Ainutlaatuinen Ihminen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 20:37

Todellinen selviytymistarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 07:38

siis siinä oli näille valittajille oikein esimerkki että ihminen selviää sokeanakin ilman jokapäiväistä hyysäämistä ja avustamista,että kylläse on elämän asenteesta kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:08

Se on vielä tuolla tallennetuna,kaikki kolme osaa,katsotaan kun keretään,osa tulikin jo muutama vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:34

Enpä katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 09:08

kyllä katsoin ja tippa tuli silmään,ajattelin että kyllä on viitseliäs ja näppärä mies, eikä antanut sokeuden estää tekemisiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 18:22

Vennisen elämänasenne oli mielestäni ihailtava. Tee elämästäsi paras mahdollinen niillä edellytyksillä, jotka sinulle on annettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 18:29

Museoimisesta en tiedä. Tuntui jotenkin niin henkilökohtaiselta hänen elämänsä. En ole vielä pystynyt katsomaan kolmatta osaa, siitä voisi selvitä mitä Venninen olisi halunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:01

katsoin ja satun tuntemaan toisenkin vähän saman luokan 'sankarin' , esimerkiksi kelpaavat monessa, ja hyvä jos esimerkillään saavat ajattelemaan ...