Onko mitään kauheampaa,kuin menen baariin juodakseni kahvin,niin humalainen örvellys kuuluu heti ja sitten alkaa se karaoke?

Matkoilta palatessa tein tällaisen virheen ,että menin baariin kahville. Miten Suomalaiset voivatkin olla noin moukkia? Tällaista ei näe edes Englannissa?
Ja sitten se känniläisten karaoke laulu.Näinkö painajaisunta?

Lisätty: 30.12.2008 - 20:03

Täytyy valita paikka tarkemmin. kun muissa maissa menee kahville katubaariin niin ei kyllä moista kohtaa. Mitähän ulkomaalaiset menosta ajattelevat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.12.2008 - 19:42

Olen samoilla linjoilla vähäviisaan kanssa. Ei tavallisissa kahviloissa ole örveltäjiä eikä myöskään karaokea. Kannattaa mennä sellaisiin kahville. Ja huoltamoiden kahvila-baarit ovat ihan hyviä paikkoja. Hervemmin siellä kukaan kännissä örveltää. Autoillahan ne sinne tulee ja myös lähtevät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 19:25

kas tuo kyllä riippuu siitä mihin baariin itsesi laitat, ja satavarmaa on, että yhtä korkeatasoista viihdettä löytyy monesta muustakin maasta, jopa sieltä Englannistakin (pistäydyppä vaikka jonkun jalkapalloseuran fanien Pubissa niin tiedät mitä örvellys voi olla ja kaupanpäälisiksi saat vielä turpiisikin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 19:26

Älä sano muuta,siksi menen kahville,vaikka ABC:n huoltamolle,tai vastaavaan paikkaan.Enkä myöskään laula,sillä ihmiset saa paniikki häiriön,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 19:39

Minusta tuo Japsien suosima karaoke olisi saanut olla rantautumatta tänne.Makuasia,mutta kuinkahan moni käy laulamassa selvinpäin.Häiriksenä on tullut oltua, mutta eipä tuo hauskaa ole jos matkalta tulet ja kotimaassakin on örveltäviä.Missäpä ei olisi?Tosin jokainen nauttikoon mistä haluaa kunhan ei aineuta vahinkoa toisille ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 19:56

Antaa sulkeutuneitten suomalaisten laulaa. Se on ihme, että suosiolla omasta halustaan laulavat. Eivätpä ole humalikot muuta pahaa tekemässä.

Mehän voisimme asiakkaina vaatia kahvilaa, jossa ei örvelletä karaokea. Tai mennä huoltoasemalle kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 20:35

Joo, ei se kapakka ole paras mahdollinen kahvittelupaikka. Mitä tulee karaokeen, ei moni uskalla muuten, kuin humalassa laulaa, se oletkin näköjään jo huomannut. Itse en onneks uskalla humalassakaaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:37

Menit ilman muuta väärään baariin. Itse en ole koskaan joutunut karaokekuppilaan, lukuunottamatta nyt yhtä kertaa jollain Ruotsinlaivalla, siellä oli iltapäivällä ennen laivan lähtöä Tukholmasta kahvila (ainoa)auki ja siellä oli karaokea. Oli aika epämiellyttävää... se yksi kerta riitti sitä lajia.

Lisätty: 31.12.2008 - 08:39

Helsingissä käyn etupäässä vain yhdessä kahvilassa eli Cafe Aallossa Akateemisessa, ei taatusti ole karaokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 11:06

Ruotsin ja Tallinnan laivat ovat kyllä niitä pahimpia paikkoja, ikimuistoisin matka oli joskus viitisen vuotta sitten Tallinkilla kun tasan yhdestä paikasta sai ruokaa ja siellä järjestettiin matkan alusta aina rantautumiseen asti kestävä karaoke. Meno oli taas ihan huipussaan eikä korvia raastavasta musisoinnista päässyt eroon edes käytävillä sillä "konserttia" näytettiin paatin jokaisella tv-ruudulla.. Huh.

Mutta osaavat ne muunkin maalaiset, olimme Thaimaassa nauttimassa rauhallista illallista eräässä pienessä ravintolassa kun paikalliset nuoret kävivät karaoke-jukeboksin kimppuun. Tosin laulusta ei juurikaan tullut mitään, sillä kikatettuaan puolisen tuntia seurue poistui paikalta. Sitä kuunteli silti paljon mieluummin kuin kännissä örveltäviä suomalaisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 11:20

On! Silloin kun ET mene baariin ja siitä huolimatta alkaa kuulumaan humalaisten örvellystä ja karaokea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:09

Edellinen vastaaja sen jo sanoikin. Oma kokemus on se pahin; heräät yövuoron aikaan kesken unien siihen, että naapuritalossa alkaa karaoke-älämölö! Puistattaa jo ajatuskin.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:26

lyhyesti: ei ole mitään kauheampaa, tosin ainahan sen kahvinsa voi juoda esim sinuhessa eikä pataässässä.