Paljon maksaisitte yhdestä illasta kuskille joka kuskaisi sinua illan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 18:31

Jos ois hirmu tarve kyydille, eikä tuttuja saa kiinni ja meitä olis monta (4-5) menossa jonnekin, johon pakko päästä esim. määräajas, niin riippuen tietty matkastakin niin haarukka suuri, eli 20-60 'pelimarkkaa'... (5-20km), näin niinku äkkiseltää laskettuna

Lisätty: 30.12.2008 - 18:46

kun se bensakin maksaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 18:17

En mitään. Minä jos kuskia tarvitsisisin niin pyytäisin jonkun ystäväni avuksi.
Ystävätän eivät tee palveluksia rahasta, ja jos taksia tarkoitit, niin en osaa sanoa niiden kokoillan taksaa. Taksi toimihan on luvanvaraista ja sitä ei saa harrastaa ilman ko.lupaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:26

Riippuu missä ja milloin ja kuka.Meillä on tapana auttaa kaveria puolin ja toisin pyyteettä.Hyvin toiminut yli 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:27

en tarvinnut maksaa mitään,kun nuorena kuskasin amerikan tätiä,Suomessa, kuukauden.Hän vuokrasi auton minä vain ajoin.Hän maksoi ruuat ja hotellit,ajettiin suomi ristiin ja rastiin ,ympäri ja poikki ,etelästä pohjoseen ja takasi,huom maksoi myös pensat,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:39

Euron : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:47

silloin kun se vielä oli tarpeen, sovittiin kaveriapuna vuorotellen, ei mitään maksua mutta hyvä tapa oli sujauttaa kuskille kossupullo tai vastaavaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 20:18

En mitään, koska en myöskään itse pyydä mitään. Mutta harvinaisen reiluja ovat olleet pyytämättäkin. Viime vappunakin sain pyytämättä 40€ , mutta taisi mennä humalan ja huomattavan varallisuuden piikkiin. Kyllä se 0€ on yleisin taksa. Mutta siitä se on lähdettävä, jotta kuskille ei myöskään mitään kuluja tule, eli ruoat ja juotavat maksetaan ym.irtokarkit, mitä se kuski haluaakin mutustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 20:34

meillä kun on tarvittu kuskia niin on tarjottu ruoka/kahvi tai mitä nyt kuski on itse tahtonu syödä/juoda ja siihen päälle noin 20€ ja nää reissut on yleensä ajettu meidän omalla autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 07:40

eihän kuskille makseta kuin kulut ruoka juomaym.ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:27

jos vanhemmat kuskaa niin lämmin kädenpuristus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:05

jos on tärkeä meno niin en velota, mutta juoppoja en kuskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 02:15

vaivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:06

Olen joskus maksanut vaivanpalkkaa kaupassa käyttämisestä 5 €. Meneehän sitä bensaan rahaa ja aikaakin kuluu. Taksilla keskustassa ajamiseen se vitonen ei enää edes riitä. Jos koko illan ajelette niin harkinnan mukaan. Varmaan kannattaa arvioida aika ja kilometrit sopivassa suhteessa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:27

ei oo bensoja enempää tarttennu pulittaa.