Viikonloppuna meni tuhat pistettä rikki ja vauhti eikun kiihtyy. Joko alkaa peloittamaan napsun kymmenen kärkeä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 19:45

Juu, mummia pelottaa ihan hurjasti. Tulkaa pitämään mua kädestä. :)

Kysyjän kommentti

Huumorilla tää pitikin ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 17:41

En kuulu 10 kärkeen ,joten en tiedä pelottaako heitä, mutta miksi pelottaisi?
Voittaako eniten pisteitä kerännyt jotakin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 17:47

Napsulaiset eivät varmaan pelkää mitään tuollaista.En minäkään sinne kärkijoukkoon kuulu.Se on mielestäni eräänlainen mittari aktiivisuudesta, joka sekään ei ole itsetarkoitus.Olenko ihan hakoteillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:35

Vapisee hän tääl kyl, mut mie ainaskii pistän ne kerätyt pisteet sukanvarteen pahan päivän varalle, etkä sie niit sielt ainaskaa löydä......

Ei vaiskaa, onneks olkoo, ja lisää vauhtii vaan töppösiin.... ei ku sukkii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:42

äkkiä laskin että tolla vauhdilla sulla menee 72 kk saada valperi kiinni vaikkei hän enää tienaisi yhtään pistettä, eikä meillä muillakaan niin kovaa hätää ole. Jos saat kiinni niin se on hienoa, ollaan saatu yksi aktiivinen 'kestävyysjuoksija' lisää ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 18:44

Onneks en oo menettäny pisteitä napsussa : ) harmi sun : ( Miten ees niitä menettetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 19:14

Kärkijoukossa varmasti hikikarpalot kihoavat otsalle ?
Ei muuta kuin : onnea matkaan ja lycka till !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:42

Pitääkjö pelätä jotain jos on paljon pisteitä? Mitä siitä seuraa? Itsellä runsas tuplasti enemmän kuin aloittajalla, pitääkö lopettaa?

Lähteet:
huolestunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 10:51

joo pitä vain kiirettä kärki joukot myös kiristää vautia,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 11:10

Tuskin pelottaa, sillä kymmenen kärjessä on niin ahkeraa porukkaa, ettei heitä sieltä kovin helposti pystyy pudottamaan pois. Itse olen keikkunut tässä 11-13. sijan paikkeilla jo puolisen vuotta eikä muutosta näytä tapahtuvan.. Riippuu tietysti omasta aktiivisuudestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 15:52

no alkaakos teikäläisellä puntti tutisemaan ku meikäläinen saa kohta sut kiinni? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:08

onko tämä kilpajuoksua, mulle tämä on ajankulua ja "harrastus"