Onko playa del inglesissä nettikahviloita?

Avainsanat: playa del ingles espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 16:26

tuossa muutama, niitä syntyy kuin sieniä sateella:

_______________

NAME: Bombay CYBERSN@CKS
CITY: Playa del Ingles
ADDRESS: DANUBIO APARTMENTS,Loc-7, AVDA. ITALIA Nº4, PLAYA DEL INGLES. 35100-GRAN CANARIA (next to Parque Tropical Bus Stop,right at the entrance of town.)
PHONE: (34) 928 770722,649 925 952
EMAIL: [email protected]
HOME PAGE: www.krips.com
HOURS: 14 to 16 pm and 18 to 00 am
FACILITIES: 3-4 computers available, printer, scanner, aol 'friendly'
INDIAN & INTERNATIONAL RESTAURANT, CYBERCAFÉ AND MUSIC PUB Friendly and Personal Service. 8 Languages Spoken. Great Music from 70's,80's,90's.... Over 200 Sattelite TV Channels with LIVE Sports, News and Movies.

NAME: CANARY+
CITY: Playa del Ingles
ADDRESS: SHOPPING CENTRE: "GRAN CHAPARRAL" (left entrance) (between EUGENIO VICTORIA and the POST OFFICE)
PHONE: x - 34 - 928 - 776524
FAX: x - 34 - 928 - 776524
EMAIL: [email protected]
HOURS: 11-14 and 17-23 sunday closed
FACILITIES: 11 computers available, printer, scanner, aol 'friendly'
We opened in dec 99 and made already a lot of people happy with the quick ISDN-line and personal service. You'll find us in GRAN CHAPARRAL in the left entrance OR in the main entrance before the treps and Restaurant "BROODJE AMSTERDAM" to the left!!

NAME: Internet Club of Canary Islands
CITY: Playa del Ingles
ADDRESS: Calle Artenara, Bloque 11, Local 17 (Las Llaves) 35100 San Fernando Las Palmas, Spain
PHONE: +34-928777224
FAX: +34-928777224
EMAIL: [email protected]
HOME PAGE: www.canaryislands.cz
HOURS: 9:00 - 13:00, 16:00 - 20:00
FACILITIES: 6 computers available, printer, scanner, aol 'friendly'
ZIP,CD writer,256 kb/s leased line, digital photo, e-mail rent, web pages design&hosting, DTP, imaging, consulting, education, fax, ISP, HW&SW, airconditioned

NAME: Netpost Oasis
CITY: Playa del Ingles
ADDRESS: Avda. de Italia 6 Hotel Corona Roja
PHONE: 34-928776455
FAX: 34-928776968
EMAIL: [email protected]
HOME PAGE: bynetpost.click2site.com
HOURS: 10.00 - 20.00
FACILITIES: printer, scanner,
The Internet Shop of the busy tourist resort of Playa del Ingles

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 16:20

on,mutta valitettavasti en muista osoitetta,vaikka olenkin käynyt ja käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 16:53

nykyään ei taida sellaista tuppukylää ollakkaan, mistä ei löytyisi netti-kahvilaa (turistipaikoissa nyt ihan satavarmasti on)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 19:43

Nettikahviloita tosiaan löytyy Kanarian saarilta kaikkialta ja joissakin hotelleissa on myös tietokoneita asiakkaitten käyttöön. Niitten kimpussa istui aika tiiviisti pikkupoikia. Tosin viimeeksi olen käynyt Lanzarotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:03

En oo käynä kuin yhen kerran ulkomailla ja senkin venäjällä, joten en kyllä tiedä. Toivottavasti et nyt joudu pulaan, kun en voinut auttaa sinua (minun huumoria).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:15

kahviloista en tiedä, mutta hotellien auloissa on netit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 17:51

On. En tosin käsitä miksi lomalla haluaisi olla netissä kun sehän kuuluu arkipäivään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 00:04

Japp,kyllä nettiin pääsee, melkein kaikissa pelisaleissakin on netti nurkka. Maksavat noin 50centistä 1€ 15min.vaihtelee paikasta. Kyllä on myöskin kahviloita ja sitten hotellien aulatkin netillä varustettuja. Eli kaikki ostoskeskukset niin Ympo ,Kasbash ja Metro muut on varustettu netti paikoilla löytyy varmasti