42-kokoiset naiset ovat onnellisimpia, onko näin Suomessakin?

Naiset, joiden vaatekoko on 42, ovat tyytyväisimpiä elämäänsä ja ulkomuotoonsa, paljastaa Englannissa tehty kysely, johon vastasi 3 000 naista. Asiasta kertoi hollantilainen Telegraaf-lehti.

koko juttu: www.iltasanomat.fi/naiset/uu...id=1629689

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 15:32

Jos se on koosta kiinni niin olen mahrottoman onnellinen.

Kysyjän kommentti

rehellisyys maan perii

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 14:02

Minusta naiset ovat aina kauniita ja ihania ihan joka koossa.
Luulisin kyllä onnelisuuden tulevan ihan muusta ,kuin vaatenumerosta.

Lisätty: 30.12.2008 - 16:11

Totta on se. ettei raha tee ketään onnelliseksi, mutta kyllä mersussa on mukavampi itkeä kuin nissanissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 14:26

mitenkäs se nyt on sen tasa-arvon kanssa? meitä miehiä aina lohdutellaan ettei se ole koosta kiinni, mitenkäs se sitten naisilla olisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 14:35

Oonkin ihmetelly, jotta miksen tämän onnellisempi olekaan, nythä se selvis, jess.... ei ku syömään ja 2-4 vaatekokoa isommaks pyrkimään, niin ah auvoinen aika alkaa sitten mullakin....

Nooh, eli vastaukseni (vihdoinnii): Humppuukii....

Lisätty: 30.12.2008 - 16:58

sekin vielä etten saakaan itkee nissanissani, vaan pitäis mersukin ostoo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 15:26

Olen kokoa 42, empä ole ajatellut asiaa tuolta kantilta, kuulin radiosta aamulla. Olen suht onnellinen mutta aivan eri syistä, enemmän arvostan terveyttä, ystäviä ja ns. sisäistä hyvää oloa kuin jos kankku vähän leviää, kuten nyt joulun aikaan tais lipsahtaa, tai välillä hoikistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 16:01

Mie olen 2-4 kokoo isompi kuin tuo 42 koko ja mie olen onnellinen.. Elikkäs sanoisinko että ei koko onnelliseksi tee, niin kun ei rahakaan, vai miten se nyt meni.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:06

minä olen kans vähän isompi kuin tuo 42 .. juu onnellinen olen mutta kyllä tässä koossa hiki tulee joten kyllä yritän pienentää itseäni ja tulla vielä onnellisemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 10:44

ei ole koosta kiinni,se on olotila..-:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 15:46

tuskin se koosta riippuu ;) ehkä enemmänkin elämänasenteesta. tiedä niistä briteistä sitte

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:18

Oon onnellinen vaikken 42

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 17:44

Jahans. En siis ole brittitietojen mukaan onnellinen. Sitävastoin italialaisessa mittapuussahan täytän ko. mitan, joten etelässä olisin onnellisempi. :P

Ei kait nyt onnellisuus voi kokonumerosta olla kiinni? Haloo!
Tässä sen taas näkee, että tutkimuksia voi tehdä mistä tahansa ja se on tyhmä, joka sen tutkimuksen rahoittaa. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:33

suomalaisnaisethan on skandinaaveista lyhykäisimpiä käsittääkseni. hmm, hankala kysymys, ite olen pitkä ja romuluinen. but happy! en kyl usko että suomalaisnaiset on onnellisimpia keskimäärin minkään suhteen, sellanen alemmuuskompleksi tätä maata vaivaa!!