Mikä ihmislaji on lähinnä apinaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 11:52

Tuohon jo äsken vastasin,että vanhat miehet,karvaa kasvaa,jokapuolelle kehoa,odotelkaa vaan nuoret kun tulette 60 vuotiaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 12:00

tähän voisi täydentää (koululaisten) kysymyksellä: minne kärpäset menee talveksi? No tietysti setien neniin ja korviin, niidet jalat vaan roikkuu sieltä ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 13:09

Kun kysymys muotoiltu näin päin sanoisin, että sellainen ihminen muistuttaa lähinnä apinaa, joka matkii, hyppii ja huutaa tai muuten ääntelee oudosti, siis kyseessä oma ihmislaji, joita tapaa yleensä metroissa, jne.

Jos kysymys olisi ollut mikä apinalaji on ihmistä lähinnä lainaan erästä vastausta:

"Ihminen ja simpanssi ovat geneettisesti toisiaan lähempänä kuin simpanssi ja oranki, ja on lähinnä makukysymys, sanotaanko ihmistä apinaksi vai ei. "

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 14:06

Ihmislajeja ei ole kuin yksi ja eri ihmisrodut ovat kaikki samaa lajeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 17:02

Se, joka asuu afrikassa ja jota nimeä ei saa sanoa. On kiellettyjen sanojen listalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2008 - 21:22

Oi, Tuntematon:
Sanotaanhan, että esim. meklarit ja muut pörssikurssinulikat ovat ihan oma "ihmislajinsa"; ) .
Anonyymi, olit groteski, mutta huumorilla.
Kuminaama: Taidat tuntea mut; olen karvaturso 6-kymppinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:46

VähäViisas:
Tunnen itseni koululaisvastauksesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:28

pikkusiskoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 21:29

mielenkiintoinen kysymys, tämä yksi ja sama ihmislaji

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 17:35

Minä en suostu olemaan lähellä apinaa. Siksi olenkin sinkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 00:54

Karvalliset miehet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 23:23

Luulisin sellaisia tosi vanhoja miehiä, niinku televisiossa ne käyttää sellaista puuta ja hakkaa toisia sillee.. Ja sitä on vaikea sanoa niinku.. Siihen vastaukseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:37

aviokki kapakkaillan jälkeen!!