Kävin tässä Roomassa ja kysynkin onko vatiikaanin alue mielestänne hoidettu ansaitsemallaan arvokkuudella? Minusta ei.Likainen.

Avainsanat: kulttuuri arvokkuus siisteys muovikrääsä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 21:49

Meidän käydessämme Vatikaanissa lokakuussa -08 paikat olivat siistejä ja puhtaita, toki Vatikaanin postitoimiston puoleisella sivustalla oli korjaustyömaa.
Joulun ajan epäsiisteys ja likaisuus saattavat johtua valtavista ihmismääristä jotka täyttävät Pietarinkirkon aukion ennen joulua ja joulun aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 21:26

En ole valitettavasti käynyt.Mikä taho mahtaa hoitaa alueen siisteyttä ja mistä mahtanee johtua epäsiisteys?Ikävä asia kaikkien, myös matkailijoiden kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 07:46

sama vaiva kuin koko Roomassakin, eivät edes yritä pitää paikkoja siisteinä, vois mennä Berluskooni vaikka Hong Kongiin oppiin, ei se iso ihmismäärä ole mikään syy tai selitys sotkuisille paikoille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:57

sama vaiva taitaa olla lähes koko Italiassa. aika sottasta kansaa, kuten venäläisetkin...
Ilmankos Mafialla meneekin hyvin näissä 'sottamaissa'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 09:47

Iso matkailijamäärä on se suurin syy paikassa kun paikassa jos näyttää epäsiistiltä.

Lisätty: 30.12.2008 - 09:51

Italiassa ylipäättän ei ol epystytty jäteongelmaa ratkaisemaan. Napolissahan oli suorastaan katastrofi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:24

En ole käynyt koskaan, ei ole minun murheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 14:07

Välimerellinen mentaliteetti, sotkuista katsotaan helposti ohi, panostetaan enemmän itseen kuin ympäristöön