Mikä koira tässä Profiili kuvassa on?

Kuka vastaa oikein pääse minun kaveri listalle 3 ekaa pääsee onnea : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 16:53

Kyllä tämä on karkeakarvainen mäyräkoira,jota käytetään luolakoirana ketun ja mäyrän ja supikoiran metsästykseen.

Kysyjän kommentti

Joo oikein se on oikein että sitä käytetään ketun, mäyrän, supin, metsästyksessä siksi tämä on parhain vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 16:10

huonoilla silmillä näyttää,dreeveriltä,eli dreever

Lisätty: 29.12.2008 - 16:24

mäyris näyttää olevan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 16:10

Karheakarvainen mäyräkoira!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 16:19

Mäyrikseltä näyttääpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 16:31

Karkeakarvainen mäyräkoira näyttäis olevan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 16:51

kosiskelen kysyjää , karkeakarvainen mäyräkoira, jos on laikullinen harvinainen. jos istuu namin perässä jopa opetettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 17:29

Karkeakarvainen mäyräkoirahan se on ihan selvästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 18:36

näyttää ihan naapurin Mimmulta ja se ainaski on karkeakarvainen ja mäyräkoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:13

mäyräkoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:21

Epäilemättä kultainen noutaja, koska siinä sitä 'kultaa' just noutamassa/kerjäämässä...

Lähteet:
kissana ei voit tietää niin tarkkaan kaikkii koirarotuja, kun karkuu pitää ehtii... Nythä mä vasta hokasin, sähän oot jakanut jo palkinnot, ennen ku kisa oli ees loppunut, nyyyh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 19:40

Sataprosenttisesti on karkeakarvainen mäyräkoira ja ihmisen paras ystävä. Hyväluontoinen koira vaikka osaa olla kyllä itsepäinenkin, eikä pelkää isoja koiria
jos vastaan tulee.

Lähteet:
Omaa kokemusta koirarodusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:08

ajattelin sitä karkeakarvaiseksi mäyräkoiraksi vaikka en tunnekkaan koirarotuja juurikaan, mutta taisi osua aikalailla nappiin kun on muutama muukin arvaus tai tieto samanlainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 23:06

Minulla on vain kaneja, joten en voi mennä vannomaan mikä rotu on kyseessä. Varmaankin karkeakarvainen mäyräkoira? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 09:00

oiskohan tuo karheakarvainen mäyräkoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 16:02

Näyttää ihan tanskandogin poikaselta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:33

mäyräkoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:56

oisko mäyräkoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 16:57

Näyttää mäyräkoiralta.. Hmm.. Hmm.. Varmaankin karkeakarvainen mäyräkoira tai pitkäkarvainen mäyräkoira.