Teetkö uuden vuodenvuoden lupauksen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 15:33

Enpä taida tehdä. Olen huomannut, että useimmiten niistä lupauksista ei tule pidettyä kiinni. Parempi olla lupaamatta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 16:12

tätä kysyttiin ennen joulua.En tee,tai oikeestaan tein,en juhli uuttavuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 17:22

tottakai teen , jonka unohdan jo puolitapäivin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 18:38

niinkuin taisi tulla aiemminkin kerrottua, vanhoja pitämättömiä on varasto täysi, ei tartte tehdä uusia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 18:52

Taas lupaan hoikentua ensi vuonna, kuten olen luvannut vissiin joka ainut vuosi, mutta toisin on aina käynyt, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 18:53

yritän ainakin..mutta saas taas nähdä mitä tuleman pitää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:31

En ole aiemmin tehnyt, mutta nyt ajattelin edes kokeilla josko onnistuis uudenvuodenlupaus... saapas nähä mite käy.... (kohdetta en vielä lupaukselleni tiekään, täytyypi miettii viel...hmm..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:09

enpä tee, jää kuitenkin vain lupaukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 22:58

Kyselin tuota aiemmin itsekin ja totesin että lupauksia voi tehdä muulloinkin.Jos lupaa ystävälle jotain niin se on pidettävä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 23:05

Hmmm... en muista enää mitä aiemmin tähän kysymykseen vastasin. :)

Arvelen tekeväni lupauksen, mutta se on oikeastaan jo tehty. Ja osittain olen alkanut jo toteuttaakin sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 23:19

en usko että teen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 00:25

En muista tehneeni lupauksia, joten pysyn sillä linjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 07:34

En tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 15:08

En miekään ole koskaan uuden vuoden lupausta/ lupauksii tehnyt, joten enpä taida tänäkään vuonna tehdä.. Parempi etten mitään lupaa niin ei tule sitten lupausta rikottuun.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 22:00

Kyllä. Lupaan olla tekemättä uuden vuoden lupauksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:04

yritän olla syömättä niin paljon mässyä