Hakusessa halpa hotelli tukholman keskustassa?

Saisi sisältää aamupalan ja huoneen hinta lähemmäs 50e kappale.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 01:21

etippä tolla itselles mieluinen:

www.hotelliweb.fi/hotellit-r...-tukholma/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 13:02

millä sinä menet sinne, laivayhtiöillä on hotelleja jotka ovat yhteistyössä, itse käytämme hotel Malmenia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 13:46

Jos laivalla menee, kannattaa ottaa matka+majoituspaketti. Hotelli Ariadnessa on oltu, Siljan hotelli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:01

Alkaen SEK 646 Mornington Hotel Stockholm
Nybrogatan 53, Stockholm Näytä kartta

Mornington hotelli sijaitsee rauhallisella mutta keskeisellä paikalla, josta on helpot yhteydet Tukholman pääturistinähtävyyksiin, pääostosalueille, ravintoloihin ja alueille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:41

Ai, sä tiedät sen. No kerro kuule mullekin.