onko piru jahannut teitä

unissaan tai valveilla

Lisätty: 29.12.2008 - 12:16

kategoria ei osunut kohalleen

Avainsanat: uskonnon varjo puoli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 22:56

Pakko myöntää, että muutaman kerran on käynyt näin. Olen kuullut, että se ei jahtaa niitä, jotka on sen mielen mukaisia. :P

Kysyjän kommentti

niin on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 12:26

joo nytkin kokoajan jahtaa anonyymeja napsussa mun ajatuksissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 13:01

Eipä ole jahdannut. Voisin kuvitella tai olettaa, että tietyssä promillehöyryssä saattaisi jahdata. En ole vielä kokenut moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 13:41

En ole vähääkään alkoholisoitunut joten ei jahtaa piru eikä poliisi!

Lisätty: 30.12.2008 - 13:30

Mahtaako kysymys olla taidetta vai kulttuuria? Ei lääketiedettä kumminkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 13:51

kyllä vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 14:38

Kyllä niitä on joskus juostu karkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 14:54

Joka päivä on tehtävä valintoja hyvän ja pahan välillä Raamatun Sanaan ja omaan ymmärrykseenkin tukeutuen.

Joten vastaukseni on Joo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 15:28

Mitä tarkotat tuolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 17:10

Eikös se sanontakin ole, että paheiden määrä ihmisillä on vakio.
Joten kai se jokaista jollainlailla joskus jahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 18:59

liekö ollut Piru vai mikä, mutta kyllä välillä on ollut pirun paha olo ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:51

Josko ihka oikeeta pirua tarkotat?, sit ei oo jahannu, mut jos sitä itessä/mielessä olevaa 'pirua', niin se kyllä mua aina tyrkkää sinne sun tänne tekeen jotain sellast, mitä myöhemmin katuu, joitain heräteostoksii, yleensä ruokapuolella, tms. ou nou....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:28

Kyllä se ihan oikea piru on ollut minussa monasti ja jahannu aikalailla. Valinta on aina itse tehtävä ja joskus piru vie voitonkin, sitte on pirun paha olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 00:53

ei se jahtaa, kiinni on saanut. tuolla sielun leikkipuistossa ja sen kiikkulaudalla se pirun mötikkä nököttää pultattuna siihen kiinni. Toisen pään punnus vaihtuu aika-ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 15:56

Se on niin ovela jahtaaja, jottei edes tiedä, milloin se jahtaa. Toisaalta kun se on valheen isä, niin otappa siitä selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:30

Ei ole