vetäisittekö vielä päällenne hiihtarit eli takavuosien kaunistukset/kauhistukset? ;)

(puhumattakaan neonväreistä, salihousuista ja jättimäisistä olkatoppauksista)

Avainsanat: 80-luvun muoti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 15:11

Hiihtareiden hyvä puoli oli alaspäin kapeneva linja, joka hoikisti. Ongelmana oli saada niihin sopivat kengät.

Voi niitä aikoja! Kyllä käyttäisin mustia hiihtareita mielelläni, jos vaan mahtuisin niihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 11:48

Kyllä niitä voisi päällensä laittaa jos ne tulisi taas muotiin, nyt on vintage jo muodissa, kyllä se 80 lukukin tulee niin saat sinäkin niitä hiihtareita ja olkatoppauksia käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 11:52

Ihan huoletta vetäisin oli ne muotia tai ei,muutenkaan en ole kiinnostunut muodista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 12:57

Pidän sellaisia vaatteita, jotka tuntuu mukavalle. Muodin perässä en ole juossut koskaan, joten vanhat hiihtaritkin voisin laittaa päälleni, jos ne olis vielä tallella. Heitin ne pois, kun eivät mahtuneet enää päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 13:43

Kyllä jos mahtuisivat, siitä en ole ihan varma. Kyllä ne on kauniimmat kuin monet tämän ajan pöksyt.
Salihousuja en ole ikinä omistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 14:49

Mikä jottei.. Hiihtarit oli kovassa käytössä 80-luvulla. Neon värejä kyllä karsastan, muuten kuin naamiaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:08

Mahtuisi enää toiseen punttiin,joten enpä taitaisi vetää päälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:46

Kyllä kaikki käy, vaikkei olis niin muotiakaan, kunhan sopii tarkotukseen; hiihtämiseen, oloasuks, tms. Niist hirveen isoist olkatoppauksist en niin dikkaa ja neonvärit ei enää sovi, mut muilla kivat ehkä........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:31

Hiihtarit oli hyvät sai nilkat hyvin pysymään lämpimänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 22:54

Hiihtareita voisin harkita, jos ei muita vaihtoehtoja olisi. 80-luvun vaatteet oli aika epäkäytännöllisiä, mutta varmaan nykyään saisi parempia materiaaleja. Olkatoppauksia en taitaisi käyttää. Niitä on joissakin vaatteissa, luulisin. Ainakin olen nähnyt joskus kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 22:16

En, vaikka saisin satasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 22:08

jos olis tallella ja jos mahtuis päälle, mutta kun ei ole niin en rupea ehdoin tahdoin pellekuteita hankkimaan ...