Olisiko kenelläkään tietoa Genevessä hotelli Modernestä, Rue de Berne 1?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 01:05

Sijainti on hyvä so. keskeinen ja siitä siitä pääsee nopeasti minne vaan. Ylläolevat esitetekstit pitänevät pääosin paikkansa, niissä vaan on unohdettu kertoa, että Rue du Berne (muutamine sivukatuineen) on Geneven punaisten lyhtyjen aluetta ja se näkyy myös kadulla. Se ei tee ympäristöä sen vaarallisemmaksi kuin muukaan Geneve, jotain äkkinäisempää saattaa vähän oudostuttaa ...

muutama sata yötä Geneven katuja vaeltaneena ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 19:32

The Hotel Moderne is a 3 star hotel where family as well as the business traveler will enjoy our property for its friendly welcome and warm atmosphere. The hotel is located in the heart of Geneva close to the central train station; bus station; Geneva Lake and the Jet deau; 10 minutes away from the International Airport; the Palexpo Exhibition Center and United Nations. The hotel also benefits from being close to the main public transport lines. Hotel Moderne offers you a free access Card to use the bus and trains all over Geneva during your whole stay. Additional information; Children age 6 and under stay free in the room with parents and in existing bedding. Children 7-12 receive a discount.

Lisätty: 29.12.2008 - 19:35

Matkapuhelinten vuokraus kaupungin keskusta kiertomatkojen varauspalvelu teatterilippuja Oleskelutila Autonvuokraus-tiski herätys Langaton Internet Family Plan Hissit Express Check In ilmainen aamupala Express Checkout Vastaanotto auki 24h sihteeripalvelu pesupalvelu puhelin kokouspalvelut internet WC Minibaari parkkipaikka sisällä Huonepalvelu Lentoyhtiö/matkatoimisto-tiski Konferenssi tilat Lääkäri saatavilla tallelokero Portieeri internet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:44

Yllämainitulla on.*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 22:10

vähän on värikkäänpää seutua, sillee sveitsiläisen hillitysti, ihan ok hotelli jossa voi yön yli levähtää