Mistä voin erottaa Anonyymi-nimimerkin (siis sen, jolla on Napsussa profiili) ja jonkun toisen anonyymin?

Onko olemassa jokin merkki mistä tietää onko kyseessä nimimerkki vai ei?
Menen jo sekaisin mitä asioita Anonyymi-nimimerkki on kirjoittanut ja mitä joku-kuka-tahansa.
Eikun menin jo! Mikä kategoria tässä pitäisi olla? Hä?

Lisätty: 28.12.2008 - 22:58

Ahaa! Hyvä pointti kissanainen. Kiitokset. :)

Lisätty: 28.12.2008 - 23:21

Anonyymi, olet tietty periaatteessa oikeassa. Halusin vain erottaa edes jotenkin mitä kukakin sanoo. Pakko tunnustaa, että nimimerkitön anonyymi saa vähemmän painoarvoa sanomisilleen kuin nimimerkki Anonyymi. :)

Lisätty: 28.12.2008 - 23:27

Toinen anonyymi, kysymykseni sai jo vastauksen. Jos haluat itse kysyä jotain, tee uusi kysymys tai muutenhan tämä menee ihan pelleilyksi. :P

Lisätty: 28.12.2008 - 23:30

No, todella ikävä tuottaa sinulle pettymys. Ei ollut tarkoitus. Itseasiassa tarkoitus oli vain rajata tätä asiaa rönsyilemästä pahemmin.

Lisätty: 29.12.2008 - 22:46

Kiitos kourimis-vinkistä. :D Toimivaa!

Avainsanat: anonyymi nimimerkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 22:54

Eikös se ole niin, että nimimerkki Anonyymi on sinisellä tekstillä, ja muut anonyymit harmaalla (mustalla). Sinisellä näyttää olevan omasikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 22:55

Kiitos kissanainen. Tuota en hoksannutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 23:18

Sen lisäksi voit kohdella minua, kuin ketä tahansa anonyymia. Periaatteessa me ollaan kaikki anonyymeja. Tiettävästi gristallia lukuunottamatta kukaan ei ole kertonut omaa henkilöllisyyttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 23:20

Minä olen siis se hankala anonyymi ilman nimimerkkiä ja kysyisin miksi haluat minut erottaa? Olen vastaillut lähes kaikkiin kysymyksiin tässä jonkun päivän ja tunnet minut pidemmistä vastauksista , Paitsi toi Godfather biisi nyt oli vähän lyhyempi.
Mutta nämä kanariaa koskevat kysymyksien vastaukset on siis minulta ja mys tuo kommentti tuosta pommitusjutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 23:26

Nyt kyllä petyin kommenttiisi.
Vaikka minulla ei ole nimimerkkiä, niin elämänkokemusta sitäkin enemmän. Ja luullakseni tiedän jotain hyvinkin monista asioista ja minulla on mm. erittäin menestyneitä patentteja useita kmmeniä, joten olen ehkä kekseliäskin ainakin joillain aloilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 23:48

Kuule anonyymi, kuka lienetkin. Ei Heidi sinua halunnut napsusta erottaa, vaan erotella kirjautunut anonyymi muista, varsinaisista anonyymeistä, jotka voi olla ketä tahansa ja mistä maasta tahansa. Eikä sinun elämänkokemusta kukaan täällä kyseenalaista, me emme yksinkertaisesti tiedä, milloin kukakin on minkin anonyymin takana, paitsi juuri sen anonyymin, joka on kirjautunut napsuun.
Jos siis rekisteröidyt napsuun ja sitten vastailet, siitä me sitten tiedämme, että ainakin se ja se on sama henkilö. Ei tarvitse itsestään kertoa mitään tietoja sittenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 23:57

hehe! anteeksi nyt kaikilta osapuolilta mutta repesin ihan täydellisesti tuohon teidän kinasteluun :'DD ei meinaa tulla naurusta ja hihityksestä loppua, varsinkin noiden osuvien kommenttien takia:"Nyt kyllä petyin kommenttiisi.
Vaikka minulla ei ole nimimerkkiä, niin elämänkokemusta sitäkin enemmän. Ja luullakseni tiedän jotain hyvinkin monista asioista ja minulla on mm. erittäin menestyneitä patentteja useita kmmeniä, joten olen ehkä kekseliäskin ainakin joillain aloilla."
ja heidi vastaa:"Toinen anonyymi, kysymykseni sai jo vastauksen. Jos haluat itse kysyä jotain, tee uusi kysymys tai muutenhan tämä menee ihan pelleilyksi. :P"

Lisätty: 28.12.2008 - 23:59

en tiedä onko teidän mielestä hauskaa mutta mua ainakin nauratti :'D kiitokset! saattoi kyllä osittain johtua siitä että oon jostain syystä melko hilpeällä tuulella. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 08:02

Hyvät napsulaiset nimimerkin erottaa myös värisokea ,kun vie hiiren nuolen nimimerkin,tai anonyymin kohdalle ,nuoli muuttuu kouraksi nimimerkin päällä,se haluu kouria sitä nimimerkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 08:52

Voihan nenä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 10:34

mä en ainakaan tiiä oon itsekin anonyymi.mut pian se selviää uskoisin ainakin.

Lähteet:
sanna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 12:17

eikö ylläpito voisi kieltää anonyymi nimimerkin käytön vastauksissa. vain kysymyksissä sallittu. menee maku tähän napsuun , monta päivää on jo kinattu eriasioista tämän anonyymin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:44

Tuo kutittelu, kouralla oli hyvä:-D