mikä on mielestänne nostalgisin tai muuten vain parhain kappale? ;)

Lisätty: 28.12.2008 - 22:27

The Who on hyvä. Kyllä mä sen yhtyeen Timppa tiiän :) On meillä sen levyjäkin ja mp3:seltani löytyy myös muutama kappale :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 08:57

Niitä on paljon, parasta ei voi valita. Paras kulloisenenkin tilanteeseen on usein se paras. Ikivihreät eli elämään jäävät sävellykset... niiden joukosta se paras löytyy kylläkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 22:12

The Godfather Walz Nino Rito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:15

old style
hopeinen kuu luo merelle siltaa

hehe heh kuka muistaa sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:19

Kappaleita on paljon kuten automerkkejäkin,mutta suosikkini on Suomessa vähän harvinainen The Who.Ikää samanvarran kuin Rollareillakin. Päätin että jos Who tulee Suomeen vielä niin ehdottomasti katsomaa ja kuuntelemaan.Olivat Areenalla kiertueen lopuksii toissa syksyna kuten minäkin.Ei varmaan sulle kerro mitään, mutta Googleta jos kiinnostaa.Toki kotimaisia on Juicen kappaleet.En pysty erittelemään.Kuuntele vaikka puhelinpylvään sielunelämä.Hectorin jäähyväiskonsertissa olin, tosi upee. Muuten eka LP Nostalgia muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:36

Pieni ja hento ote (Dave Lindholm)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:40

Maailma on pullollaan loistavia kappaleita! Itselläkin on varmaan useita kymmeniä eri mielentiloihin sopivia lemppareita. Näin äkkiä kuitenkin lapsuudestani tuttu:
Aphrodite's Child: It's Five O Clock.

Löytyy myös Demisin esittämänä:
www.youtube.com/watch?v=xd5FlEcoqFk

Lähteet:
youtube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 23:27

Kyllähän se on tämän comebackin tehnyt Kaseva nimisen yhtyeen kappale "Vanha mies". Nostalgiaa siinä ainaskin on, kun se on äänitetty jo vuonna -74. Sattumalta tuli niiden konsertti tv:stä 4v. sitten ja heti iski kipinän ostaa koko CD-kooste levy.
"Vierii päivänsä hiljalleen, iltaan aamunsa taipuu......."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 08:15

englannin kielinen,lumi kenttien kutsu,nostalgisin I think,did I

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 12:34

ne vaihtuvat iän ja tunnelman mukaan, yhteen aikaan nuorena oli dannyn kappale maarit, sitä laulettiin 8 kerroksen siivousparvekkeelta niin että talkkari tuli sanomaan että 100 kerta jo vaihtakaa laulu. on sitä lemmppareita ollut vuosien varrella muitakin, mutta viimevuosina on sanoitukset tulleet tärkeämmäksi kuin melodia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:49

Kyllä varmasti minulla ainakin vaikuttaa mieliala ja sen hetkinen tilanne siihen mikä on nostalgiaa ja se missä tilanteessa on esim. ensimmäisen kerran kuullut kyseisen kappaleen. Tällähetkellä on useita joululauluja joita kuuntelen uudelleen ja uudelleen vanhoja ja on uusiakin jotka herättävät tunnelmia mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 05:20

Itselläni ne nostalgisimmat ovat Arctic Monkeysin "Do me a favour" ja Himin "Bury me deep inside your heart".