voiko nostaa rahaa tavallisella pankkikortilla

Avainsanat: teneriffa espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 22:27

VISAinen kysymys.
Älä silti laita kaikkea muniasi samaan koriin; esim. houkutuslompakko (tyhjä)
voi olla hyvä pers- tai muussa taskussa. Sopiva määrä euroja paidan alle ja / tai
kainalokoteloon. varo lapsia, hidalgoja / senjoritoja, mutta älä liikaa...
mutta varsinkin kotoperäisiä lomaosaketuputtajia vältä.

Lähteet:
Expertus dico.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 22:02

Ei voi,pitää olla jokin luottokortti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 22:06

Et voi. Suosittelen visa eletron korttia, jolla voit nostaa useimmista automaateista ja maksaakkin useimmissa paikoissa. Nimittäin mikäli et halua ottaa luotollista korttia.
Käteinen seftiboksissa on eteenkin lyhyillä lomareissuilla edelleen oikein hyvä tapa, ja siten visa eletron turvana yllätyksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 08:49

Jos et halua niin sanottua luottokorttia,ota niin sanottu debit korti ,niitä saa visana ,master kardina ja muina korteina ja ne kelpaavat ulkomailla, se on luodoton kortti ja yhtä kätevä kuin luotto kortti.Mulla on semmoset 2 korttia,kortti tilillä pidät sen verran rahaa kun haluut kuluttaa matkalla,jos kortti katoaa,kuoletus käy yhdellä puhelinsoitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:01

Luonnollisesti ei voi. Luottokortilla kyllä onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:57

Visa elektron tai joku luottokortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 22:46

Entä jos et mene ollenkaan sinne, kun on noinkin vaarallinen paikka. Eikä tarvii sitten luottokorttiakaan hommata.