Liepikö huomenna työpäivä?

Lisätty: 29.12.2008 - 06:02

Olin itse töissä aaton aatosta koko pyhät ja vielä huominen ja sitten repeää kolme viikon vapaa.yes.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 17:45

Kyllä sorvin ääreen on sellaisen mentävä, joka ei ole järjestänyt itselleen vapaapäivää. Koululaiset ovat vielä lomalla ja oloneuvokset ratkaisevat työnsä mielensä mukaan.

Ollaan pikkuhiljaa siirtymässä arkeen. Sanomalehtikin tuli jo aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 17:35

Riippuu kenellä on työpaikka kenellä ei tai sitten oloneuvoksella on mitä haluaa tehdä tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:55

Huomenna töihin sekä ti. ke. ja pe. kanssa töihin. Ottaahan se vähän pattiin, kun jo vähän tottui ns. lomailuun, hih. Ens viikkokin viel lyhyt, kun tiistaina onpi loppiainen, sen jälkeen alkaakin sitten se tuttu ja turvallinen 5 päivän työviikko arki. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:40

Töihin mentävä, aaton aatto ja aatto oli vapaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:38

Minulla ainakin on työpäivä huomenna. Sehän on ihan tavallinen arkipäivä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 20:34

liepi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 21:09

Otin talvilomaa muutamaa päivää ennen joulua alkaen ja siitä jatkuupi loppiaiseen, tuntuu ainakin siltä, että ehtii rauhottuu näist joulun ja vuodenvaihteen hulinoista hyvin ja jaksaa taas sinne pääsiäiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 00:10

Pitäs olla. Pekkasvapaan moni ottaa vasta perjantaina. Siitä tulee neljän pv:n viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 07:02

Ei ole. Vapaalla vielä huhtikuun puoleen väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 08:51

Luultavasti vapaala koko loppuiän,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 10:02

Työssä 24 t / vrk.
ja peräti 402 € /kk -verot.

Avomieheni omaishoitaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 13:50

Teen säännöllistä arkiviikkotyötä eli aina vapaata pyhinä ja lauantaina.
3 pv töissä ja taas 2.1 pidän lomapäivän, samoni 5.1.

Lisätty: 29.12.2008 - 13:51

Ehti jo tottua 9 pvn vapaaseen joulun aikaan joten mielelläni olisin ollut vapaana lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 21:01

Palkkatyöstä vapaata seitsemänteenpäivään asti, mutta hoitelen poikia, jotta saavat huilata päiväkodin hulinasta ja ekaluokkalaisella on turva.