mikä auton merkki on paras

Avainsanat: gt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 14:36

pösö

Kysyjän kommentti

aika nopeesti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 11:05

vanhat volvot! 1988 kartanomalli, olen ajanut melkein 500tuhatta, ja katsastusmies kehuu aina auton hyvää kuntoa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 11:34

Nykyaikainen Skoda. Tsekeissä kasattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 11:54

minulla on zuzuki sfift ja se on mulle paras ollut jo toistakymmentä vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 12:35

MB E malli eli väyrynen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 13:16

semmoista ei ole vielä keksitty,tai markkina miehet on vesittäneet koko auton.ennen autot kesti sen kun vain ajoi,30v,sitten ostin auton ja ajoin,16v ilman korjauksia,vuonna2002,ostin auton niin joka kevät pitää korjata ,500€ jotta voi ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 14:48

Kaikki ovat väärässä. Saksan tiepalvelun keräämien tietojen mukaan vähiten tielle levinneet, eli apua tarvinneet ovat Toyota-merkkiset autot.

Lisätty: 02.01.2009 - 14:06

Se joka halveksii Toyotia, joutuu aina keksimään viat ja taksiukot valehtelee aina, omaa etuaan mukaillen. Niihin minä en luota autoasioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:12

Freelander

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:34

Aston Martin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:43

Paras auton merkki on mielestäni hevonen.Automerkki taas on eriasia.Automerkkejä on paljon joten vaikea sanoa mikä on paras.Toyotaa pidetään aika luotettavana mutta nykytekniikalla voi ilmetä joka merkissä yllättäviä ongelmia.

Lisätty: 28.12.2008 - 21:01

Heidi_K olen automerkin suhteen täysin samoilla ajolinjoilla, mutta sormien välistä puuttuu jotain? Ehdoton suosikkini! Kyllähän Aston on ykkönen (unelmissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 20:37

se minkä omistan ferrari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 07:04

Minulla MB ja olen siihen tyytyväinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 15:29

MB löytyy itseltäkin jo monetta kertaa, kuten suvusta muutenkin. Sitä ennen olevat levisivät liialti tielle.... :/ Ja edellä olevalle henkilölle Toyotasta, niin kysyppä huoltamoilta, joilla taksisopimukset, niin kertovat sinulle karua kieltä toyotista. Ei kestä yhtäjaksoista ajoa ja missäs ne yli 600tkm ajetut toyotat oikein on..? =)

Mutta itse vastaan mersu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 00:44

Huyndai. se on vaan niin siistiä lausua kung-fu huudolla.

LR Defender on kova kakkonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 18:45

Kyllä se Tojo on; hinta-laatu-suhteessa. Taksarikilometrit ovat asia erikseen.
MB:t siihen toki kelpoja, mutta peruskäyttäjälle (10000-20000 km/v; max. 3-4 v. ) uudella ajavalle turhan hintavia. Olen koettanut kuutta omistusautomerkkiä; kokemus ratkaisee.

Lähteet:
Eurooppalaiset autovertailut; Tuulilasi; oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 23:03

MB vm-39, vahinko että jouduin aikoinaan luopumaan, ikuinen ikävä vaan jäin ja leluja korvikkeeksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 00:50

Chelvolet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2009 - 02:40

TOYOTA!! ;)

Lähteet:
oma kokemus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 16:30

FOOOOOOOOOORDI !!!!!!!!!!!

Lähteet:
Hyvä ja halpa, halvat varaosat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 13:25

Kyllä se on varmaankin nuo vanhemmat Volvot ! Itsekin ajoin yhdellä 740 mallilla 370,000 ja ei minkäänlaisia häiriöitä vain normaalit huollot sekärenkaat ja pakoputket joita kuluu kaikissa! Mutta jos sanotaan ,että parasta ei ole edes vielä tehtykkään, sillä kaikilla olisi varmaankin se paras!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 21:41

meillä on toyota carina mutta audi on hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 09:33

mb on hyvä mut korjaus on aika kallista mut jos japanilaisen ostaa ni varmasti pääsee halvemmalla ka vara osia pursuaa joka nurkasta