Mistä voi ostaa tuoreen hanhen uudenvuoden pöytää varten?

Avainsanat: hanhi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 10:13

Hauhalan Hanhifarmi jalostaa ja markkinoi kotimaista hanhenlihaa. Yritys sijaitsee Etelä-Savossa, luonnon keskellä Anttolassa. Hanhet kasvatetaan eläinystävällisesti laidunruokintaan perustuen

Hauhalan Hanhifarmi
Maahjärventie 300
52150 HAUHALA
Puhelinnumero 015 650350
[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 01:18

Tuskimpa tuoretta hanhea pöytään haluat mutta etsippä hanhenkasvatajia missäpäin asuskeletkin.Kohta tulee kiire. Hyvää Uutta Vuotta! ja toivon että pöytäsi tulee krunaamaan se se monessapäin perinteinen hanhi. Valitettavasti apu oli vain tällä tasolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 08:48

Suurien markettien pakaste altaassa pakasteena olennähnyt,hanhia tai ankkoja.Tuoreena en ole nähnyt.Hanhenmetsästys,sivuilta pitäisi katsoa ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:47

Kysyppä kauppiaaltasi niin hän varmasti tietää missä päin suomea on lintufarmeja ja sieltä niitä saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 14:22

Linnut niin kuin muukin riista tarvitsee aikas pitkän riiputusajan, joten ei taida ainakaan tän vuoden uuteenvuoteen ehtiä, jos tuoretta hanhea haluaa pöytään, eli sitten on tyytyminen pakastettuun, ja silläkin jo kiire jos rauhassa ajattelee sen sulavan jääkaappilämpötilassa.
Mutta jos esim. palisanterin antamassa paikassa olisi jo valmiiksi riippunutta hanhea, niin sitten ei muuta kuin menoks, ja naattimaan hanhen mauista...

Lähteet:
Sanoovatten riistamiehet/naiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 14:01

Tuoreen hanhen metsästys tässä vaiheessa on ehkä liian myöhäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:11

Suoraan maatilalta.