Onko teillä aamulla nenä tukossa ja silmät rähmäiset ja kurkku karhea tai jotain näistä.Tuntuu olevan aika yleistä täälläpäin.

Lisätty: 27.12.2008 - 23:20

Mahtaakohan nuo rekkajonot vaikuttaa ilmanlaatuun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 09:07

Kaikki vaivat löytyy, mutta löytyy syyllinenkin. Se on katti karvajalka, sekä kuiva huoneilma. 6-tien rekat olivat ainakin jouluaattona moottorit sammutettuina jonossa. Mutta saastuttaahan nekin, kun kaikki yhtä aikaa lähtevät liikkeelle. Ja onhan tätä köhää sun muuta rohinaa jo näiden omituisten talvienkin takia. Märkää, tuulista, kuivaa, pakkasta, vettä, räntää, lunta, lämmintä ym. luonnon ilmiöitä. Koitetaan kestää seuraavaa flunssaa odotellen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 23:43

jaa-a meidän perheessä on ollut nenän tukkoisuutta ja yskimistä..johtunee kaiketi kuivasta huone ilmasta. mut kaiketi tuo ilmanlaatukin on syynä kun tuntuu että joka toinen aina flussassa tai kurkkukivuissaan kun vastaan kävelee.. =/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:12

Kyllä ne voivat vaikuttaa,tietysti tänä syksynä nuha on ollut sitkis ja pitkäaikanen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:48

Tutkituta huoneilma,ettei vaan olisi jotain allergisoivia aineita ilmnassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 12:10

Joka syksy puhutaan, että tänä syksynä on erityisen sitkasta flunssaa, oksennustautia, yskää, nuhaa, vesirokkoa ja mitä kaikkea onkaan.

Minä itse kuulun niihin onnekkaisiin, joihin taudit eivät erityisemmin tartu. Olen tietenkin sairastanut kaikki lastentaudit ja vähän muutakin, mutta flunssat antavat olla aikalailla rauhassa. Lieneekö geeneissä? Näin luulisin, koska teen työtäni ihmisten parissa ja työkavereitani nämä taudit koettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 12:27

Seinäjoella puhdas ilma.
Ainoastaan nyt jouluflunssaisena nenä tukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 15:02

No ei ole täälläpäin. Ei ole nenä tukossa eikä silmät rähmi ja kurkkukin on niin hyvässä kunnossa, että voisi vaikka oopperaa laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:31

Ei ole aamuisin mitään noista. Vaan ehtiihän tässä vielä kun talveakin on jäljellä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 21:55

rähmäiset silmät. joskus on kans kurkku kipeä :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 21:25

Ystäväni otti kissan ja siitä alkoi silmien rähmiminen aamuisin , vaikka en käy ao huushollissa kuin pari kertaa viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 22:55

Kiitos kysymästä, kyllä on silmät rähmäset ja nenä tukos, tms. eikä ees rekkoja pärise vieressä (jos tota miest ei lasketa). Nyt 25pv hoidellu lääkärin määräämäl silmävoiteella tota luomitulehdusta (silmäluomi), ei menny ohitte, vaan jatkuu, jollon sitten tänään kävin hakemassa apteekista antibioottitippoja (reseptil) silmiin/korviin, saas nähä mites nyt käypi...

Lähteet:
hoh-hoijaaa....