mikä on mielestänne paras hajuvesi?

Avainsanat: hajuvesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 22:16

Sellainen joka ei haise tai tuoksu. Mikreeni iskee heti voimakkaista tuoksuista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 22:18

Niitä on paljon kun käyttää kohtuullisesti.Venäläisten hajuveden määrä ei sovi astmaatikoille ja toivoisin että ihmiset julkisissa tilaisuuksissa kuten teatterissa konsertissa osaisivat ottaa sen huomioon.Tiedän että nyt joku ajattelee että älä mene niihin tilaisuuksiin,jos näin on niin pitäisi ovella olla lappu astmaatikoilta kielletty.Kävin Areenalla konsertissa jossa oli varoitus epileptikoille ym. vilkkuvista valoista kuten myös jaossa ilmaisia kuulosuojaimia.Mutta se kysymyksen vastaus.Minusta aika hyvä NINA RICCI L´Air du Tempes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:27

Vain hiven aavistusta-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 22:33

Ei mikään, koska iskee paha hengenahdistus heti. Eikä yksin hajuvesistä, vaan monesta muustakin aineesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 03:44

paras on ollu sellainen kuin Chagalle(en ihan varma onko kirjoitus oikein),mutta siitä on varmaan 15 vuotta aikaa kun sen ostin ja nyt en sitä enää mistään löydä..ostin sen joskus asuntomessujen yhteydessä jostakin kojusta.eli ei mikään merkki tuote. ihanan mieto, mutta silti kestävä tuoksu iholla. varjelin loppu pullon aineita pitkään, ja sit minä pönttö pää tiputin koko pullon vessanpönttöön ja tietysti pullo oli auki...kiroiluhan siinä kuului. jean paul gaultier on varma kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:02

joutavat heittää roskiin,turhia aineita,liikemiesten kesintö kerätä rahat pois hajun perässä juosijoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:51

Seillainen vieno tuoksu joka ei iske kuin leka otsaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 10:34

Guerlain lempituoksuni:
1.Samsara
2.Shalimar
3.Nahema

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 12:17

Saunapuhdas, vasta pesty, vieno saippuan tuoksu. Ei hajuvesiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 15:06

Saunalahden viina, haihduttuaan se ei haise millekään! Huom. ulkoisesti käytettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:28

Ehdottomasti paras on Calvin Kleinin Eternity Moment tai Eternity.
Hajuvettä ei saa koskaan laittaa kuin vähäsen eikä sen annostelua saa lisätä koskaan vaikka miten tuntuisi, ettei se tuoksukaan enää. Oma nenu nääs tottuu. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:02

sain mummoltani joskus varhaisina vaahtosammutin aikoinani ihanan omenan tuoksuisen pikkupullon hajuvettä. että potutti kun äiti varasti sen ja käytti loppuun! saa kuulla siitä vielä tänä päivänäkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 11:23

Sellainen joka ei haise vaan TUOKSUU! Itse käytän YSL:n Paris-merkkiä koska siedän sitä ja on myöskin milelyttävän tuoksultaan.

Lisätty: 30.12.2008 - 13:36

Tierry Muglerin Angel on myös ihana, se on juhlatuoksuna. Tulee varmaan huomatuksi kun sitä käyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 17:32

vanhana rouvana pidän chanel nro 5 , minulla on oma makuuhuone , tämä tuoksu oli m.m. lempituoksu. Nina Ricci on seuraavana listallani , oriflamen parfyyminä Volare.jonka alkuperäistuoksu on tresor, Lancomelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 22:59

Nimeä/merkkiä en tiedä/muista ja vuosikausia ettiny, liekö sitten hajuvesi ollu vaiko oodetoilette, mut ihan hienon hienonen kielon tuoksu, vieno sellanen, ja vot josko sitä vielä jostain löytäisin, niin ostaisin...

Lähteet:
se hänelle/mulle nyt kertokaaa kun itse eeen mä voiii... (ola)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:16

Miracle - Forever on mielestäni todella hyvä. Tällä hetkellä minulla on DKNY - Donna Karan - Delicious Night

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:36

Tällä hetkellä GOSH She tai Lancome Miracle..tosin Escadan Moon Sparkle on kans hyvä!