Olisiko joku kiinnostunut ostamaan samsung E360? On ollut minulla n. 1vuoden. Hinta: 100€.

hyväkuntoinen, sisäisen mustin koko n. 40mb, painaa 79g, kolmitaajuus, sisäänrakennettu antenni, värinäyttö, kamera, FM-radio, kalenteri, herätyskello, puhelinluettelon koko 1000 puhelinnnumeroa, värunähälytys, yms.

Avainsanat: kännykkä samsung e360

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 17:14

Myyppä puhelimes muualla(minun mielipide)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 08:57

en ole kiinnostunut ostamaan,joutasi myydä omakin,kun en viitsi soittaa kellekkään,vaihan viestejä tällä koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 10:37

Olen tyytyväinen omaani, pari vuotta vanha Nokia E60 , ja vielä vuoden voimassa oleva tosi edullinen saunalahden fiksu 3g liittymä (jos saa mainostaa)

Lisätty: 29.12.2008 - 11:50

mutta sellaista liittymää ei enää löydy saunalahden sivuilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 23:45

kiitos teille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:11

Eipä kestä. Mitä jos siirrät tuota desimaalia yhden pykälän vasemmalle, niin eiköhän kauppa ala käymään. Eli 10,0€ . Noin ikkäästi.