mitä on hylkeenpieru

onko se jotain ainetta tai muuta, mitä?

Lisätty: 28.12.2008 - 12:26

Se on sumua, utua, joka nousee mereltä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 20:59

1. Varmaan samaa 'ainetta' kuin ihmisillä, luulisin näin. (kaasua)
2. Jonkin ilotulitteen nimi (näin uudenvuoden aikoja kun eletään).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 20:38

Missä yhteydessä olet törmännyt tähän sanaan.Meillä täällä on vaan saimaannorppa joka sekin on hylje.En ole kyllä kuullut niiden piereskelevän. Ovat niin harvinaisia että tuollainen asia menee todennäköisesti ohi.Jos olet tosissasi niin kerro enemmin niin selvitellään.

Lisätty: 27.12.2008 - 21:20

Uskoisin että jonin13 on johdatellut asian oikein.Ennen oli kissanpieru.Tässä ääniefekti on varmaan toisenlainen.Muista efekteistä en halua keskustella koska toivon että se on jo kuollut ja kuopattu.

Lisätty: 27.12.2008 - 23:05

lukematon sen sanoi mitä minä välttelin:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:30

ehkäpä CH -neljää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:20

Jos se on rannikkoseudun raketti patteri,täälläpäin on kissanpieru niminen uudenvuoden ammuspatteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:17

Se on se, mikä rupeaa haisemaan, kun lähestytään saimaata.