Onko internet explorer 8 beta suomenkielinen? Onko kukaan ladannut sitä? Tai muuta kokemusta, miten toimii jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 16:55

Windows Internet Explorer 8 Beta 2 for Windows Vista and Windows Server 2008

Windows Internet Explorer 8 Beta 2 for Windows XP

www.microsoft.com/downloads/...quirements

search.microsoft.com/results...explorer+8

www.microsoft.com/windows/do...fault.aspx

Lisätty: 27.12.2008 - 18:48

latasin juuri äsken ihan kokeilumielessä. toimii tosi sukkelasti. nopeammin kuin edellinen versio. käyttöjärjestemänä vista.

Lisätty: 28.12.2008 - 10:56

...mutta ei suomenkielinen explorer beta 8.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 16:38

Ei kannata ladata sitä ,minä latasin sen ,ja se on niin tervasetuntunen se toiminta,jos kuvittelet uimista tervassa,se hitaus ,sitten mesenger herkesi toimimasta siinä samassa hommassa.sen jälkeen olen käyttänyt,Mozilla Firefox,ia tai Google Chromea.Jos sulla on se 7 versio pidä se,Niissä on kielen vaihto ohjelma saa vaihdettua vaikka 50 kielelle.

Lisätty: 27.12.2008 - 17:10

niin vista versio kirjutin siitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 14:27

Kiitos vinkeistä. Taidan sittenkin jäädä odottelemaan, toistaiseksi.