Mitä tehdä kun ulkonäkö pettää? Nainen 48v

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 11:24

miehen kertomaa:
perhealbumi.iltalehti.fi/sof...7_ss.shtml

Lisätty: 27.12.2008 - 11:30

www.reaalipukeutuja.net/
ssl.terveysasema.com/index.p...ts_id=1511

Lisätty: 27.12.2008 - 11:32

88-vuotias äitini huokaili ryppyjään ja uurteitaan. Nainen on nainen vaikka olisi runsaasti ikääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 11:29

Eihän siinä ihmeitä voi tehdä. Kaikille meille käy niin elämän ehtoopuolta lähestyessämme. Ja eikös se kuulu luonnolliseen elämän kulkuun. En minä ainakaan ole nähnyt iäkästä ihmistä, joka näyttäisi nuorelta ja kulumattomalta. Olkaamme ikäisemme näköisiä ja nautitaan elämästä siitäkin huolimatta. Rupsahda rauhassa rakkaani, niinkuin laulussa sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 12:34

käydä silmälääkärissä ja uudet silmälasit,muista kauneus on katoavaista,rumuus senkunlisääntyy,kauneus on katsojan silmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 12:51

käydään jossain kauneussalongissa

Lähteet:
salonki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 15:37

Minä olen vanhempi kuin anonyymi kyselijä, mutta olen vasta nyt löytänyt tyylini. Viihdyn sellaisena kuin olen. Seuraan vaatemuotia, mutta en toteuta sitä orjallisesti. Tiedän mitä tahdon ja minulla on varaa myös toteuttaa ne ostokset, jotka koen tarpeelliseksi.

Ei tämä rupsahtaminen ole pöllömpää aikaa. Minun ei tarvitse miellyttää ketään muuta kuin itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 17:45

Mitä tarkoitit? Oletko nuorekkaampi mitä ikäsi edellyttää? Silloin muuta pukeutumistyyliäsi. Huivi leuanalle kiinni ja harmaata virttynyttä päälle. Kulje kumarassa ja ota vaikka keppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 14:16

Luovuta, muut tulee perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:09

Annan neuvon, jonka olen oppinut nyt jo edesmenneen ystäväni esimerkistä!
Seiso suorana ja pystypäin, älä silti ole ylpeä vaan kanna ryppysi ylpeänä!
Nainen on kaunis vielä yli 90-vuotiaana, jos on selkä suora ja pää pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 07:11

Ajattele, että valaistuksessa on vikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 05:48

Ulkonäkö ei koskaan petä. kauneus on katsojan silmässä ja itse en ole vielä nähnyt ulkonäöllisesti "rumaa" ihmistä. Jos ihminen on joskus jostain ruma, niin sisimmältään. Niin kauan kun pystyy löytämään itsestään edes yhden kauniin asian (ulkonäöstä tai luonteesta tms.) on kaikki mainiosti vielä. Voin vannoa että jokainen on kaunis. Katsoo mitä katsoo ihmisessä.
Joo... Klisee ja silleen, mutta oikiasti miettikää nyt... kaikella kunnioituksella höhlä kysymys ;) (<- sitä kutsutaan myös sarkasmiksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:27

voit olla iloinen, että se on vaan ulkonäkö eikä koko ihminen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 15:43

Hanki muuta elämänsisältöä.