Saako täältä netistä siirrettyä digitaalisen kellon työpäydälleen?

Ja jos saa, niin mistä, mulla tossa 'etusivulla' on kyllä siirrettynä kello, mutta se on se tavallinen kellotaulu, joka ei niin tarkka, eli löytyiskö mistään tarkempaa?

Lisätty: 26.12.2008 - 22:29

Kiitos vastauksestasi, joo kyllä mulla töissä on koneessani tää digikello, mutta en tähän kotikoneeseeni ole saanut 'asennettua' sitä, tuohon sivupalkkiin itelläni (joillain alhaalla/ylhäällä ,jne.) on siirretty kyllä iskelmäradio, päivyri, sää/lämpötila, + se tavallinen kello... mut jos jotenkin sen digikellon sais ihka mihin vaan/miten vaan lisättyy tähän?

Avainsanat: digitaalinen kello netti siirtäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 14:25

Kyllä se minunkin mielestä pitäis olla siinä jo valmiina.

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille avittaneille, kun kysyin tätä asiaa pojaltani, niin hän sanoi, että oli sen (digikellon) poistanut ja laittanut tämän analogisen puhelimen tähän sivupalkkiin, ja höh: Eli se digikello on siis alunperinkin ollut ilmeisesti täs konees (viel ei oo takas laitettu) ja anteeks kaikille tää vaivannäkö, mut tää siun vastaukses pani tätä asiaa hänelt kysymään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 22:22

Mä en nyt älyä mitä tarkoitat? Mulla on tuossa alapalkissa digitaalinen kello, ja se näkyy siinä aina, paitsi koneen ollessa suljettu. Toivottavasti saat järkevämmän selvityksen joltain muulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 11:51

Vistassa saat kellon työpöydälle. Oikealla alanurkassa: windowsin sivupalkki,pienoisohjelmat, sieltä kello.

tai:
www.mbnet.fi/nettijatkot/2006/03/loma/
Qlock Lite -kello on saatavilla myös sovelluksena Windows-työpöydälle. Käyttäjä voi lisätä haluamiensa kaupunkien aikaa näyttäviä kelloja ja asetella ne haluamallaan tavalla työpöydälle - jonoon, pinoon tai sinne tänne.

Lisätty: 27.12.2008 - 15:51

käynnistä valikko:
-> ohjauspaneeli
->päivämäärä ja aika
-> aikavyöhyke ( (GMT+02:00) Helsinki, Kiev, Riika, Tallinna, Sofia, Vilna)
->käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 15:16

Mun vistassa Pienoisohjelmat avaus on oikeassa yläkulmassa.tosin vain analoginen kello.tigi kello on oikeassa alakulmassa,valmiina.

Lisätty: 27.12.2008 - 15:22

Näkyi olevan maksullisia kelloja,palisanterin linkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:06

Jäin ihan miettimään. Näytön työpöydällähän se ei edes näy, jos on jokin selain tai ohjelma auki. Alapalkissa näkyy tietokoneen kello kyllä. Tarkoititko sellaista kelloa, joka on erikseen ihan kellotaulu työpöydällä?

Jos siitä on kysymys, muistelen MikroBitin lahjoitelleen sellaisia ilmaisohjelmia joskus vuonna miekka ja kivi.