Mistä mahtaa juontaa TV-ohelman nimi Hymy Pyllyyn.Kestäisikö teillä pokka.Parempaakin viihdettä on, mutta hyvä että on uudenlaista

Avainsanat: kategoria ei antanut riittävästi vaihtoehtoja että olkoon peli tai harrastus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 02:13

Kuulemma intissä sanotaan..".imetään nyt se hymy p......seen", joten eiköhän ohjelman nimi ole armeijasta lähtöisin. Katsoin ensimmäisen jakson eikä minua naurattanut juuri lainkaan. Ihmettelen kovasti, että ohjelmaan menneet katsojat puhkesivat nauruun tai hymyilivät.

Kokemuksesta tiedän, että olisin ihan suunniltani jännityksestä jos minun pitäisi osallistua tuohon ohjelmaan. Ei heruisi naurua, sillä en kuulisi tai näkisi mitään jännitykseltäni.

Lähteet:
Puolison oma kokemus armeijan ajoilta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2008 - 21:54

Puolustusvoimat syyttää Yleisradiota: “Jo ohjelman nimi ‘Hymy pyllyyn’ on lähes suora kopio 70-luvulla lanseeratusta sloganistamme ‘Hymy pyllyyn, miehet!’“, kertoo Kaluuna, “ja muutenkin yhtäläisyydet ovat silmiinpistäviä.”

Ite en ole vielä kattonu ohjelmaa, voisin kyllä 'testata' sen, hmmm....

Lähteet:
lähdettä en nyt saa tähä millään ilveellä laitettua, sori, ku ei onnaa, ni ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 22:09

Yhden jakson katsottuani, totesin ei hyvä. Joten ei voi laittaa kategoriaan Taide ja kulttuuri. Siispä Timpan ehdotus peli tai harrastus on onnen omiaan kyseiselle hymyilevälle pyllylle. Ohjelman nimi lienee keksitty hätäpäissään. Meikäläinen on niin monissa liemissä keitetty, että pokka kestää mitä vaan, paitsi ei enää toista jaksoa kyseistä ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 08:33

jakson katsoin, ei minun huumoriani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 12:30

Ei kestäisi joku kolme osaa katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 17:02

Olettaisin, että tarkoitus on ollut keksiä mahdollisimman ärsyttävä ja tyhmä nimi ja ainakin siinä on onnistuttu. Katsoja tuntee myötähäpeää jokaista kohtaan, joka sen ohjelmassa toistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:33

Ei vaikuta viihteeltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:36

ei tule olemaan pitkäikäinen sarja, yhden jakson jaksoin puoleksi katsoa, senkin ihan vaan Maria Sidin takia (luulis Marian saavan parempiakin hommia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:42

En oo ikinä kattonut, enkä lähe arvuuttelemaan, mistä moisen kyseenalaisen nimen ovat keksineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 17:28

en oo katsonu yhtäkään jaksoa, vaikuttaa tylsältä ja hölmöltä, vaikka hölmöys kai siinä on yksi tarkoitus