Uskotko joulupukkiin?

Minusta joulupukki on keksitty.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2008 - 19:11

Joulupukkiin voi uskoa kukin tavallaan. Lapsille se tuo lahjoja ja hyvää mieltä jouluna paketin muodossa. Aikuisille sen tuoma rauha ja yhdessäolon tuottama mielihyvä on parasta. Joulupukki voi olla pukeutunut punaiseen pukuun ja hattuun tai olla vain mielissämme. Kyllä se lapsille on aina olemassa joulupukin hahmossa, usko pois!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2008 - 19:22

Uskon kyllä, vaikka tiedän sen olevan satua. Joulupukin satuleikki leikitään joka joulunaika aina uudelleen. Joka joulun sen olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 19:48

Tämä oli ensimmäinen Jouluni kun en nähnyt joulupukkia.Lapsena uskoin ja lapseni uskoivat pienenä. Kuka uskoo mihinkin. Voihan se olla keksitty, mutta pienet ainakin uskovat siihen.Annetaan jokaisen päätellä itse ja muodostaa oman mielipiteensä.Mutta jos se on olemassa niin oikea on Suomalainen.Olet ilmeisesti siinä iässä että olet vähän epätietoinen,mutta kyllä se selviää ajastaan.Kavereiden mielipiteistä ei kannata välittää.Osaat varmaan päätellä itse.Oikein Hyvää Uutta Vuotta Sinulle :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 19:52

Tottakai minä uskon joulupukkiin. Täytyyhän sen olla olemassa, kun ihmiset tulevat tuolta Brittein saariltakin oikein lentokoneella katsomaan joulupukkia. Ja kävihän se meilläkin usein, kun olin lapsi, joten olen omin silmin nähnyt joulupukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 19:58

Kyllä, uskon Joulupukkiin ja luultavasti tulen aina uskomaankin, että Joulupukki on olemassa, niin monta kertaa nähnytkin sen ja kävi myös meillä kotona kun lapset olivat vielä pieniä...nyt ei varmaan enää ehdi aikuisperheisissä käymään, muuta kuin tuomassa lahjat, koska on ehkä niin kiire niitten lapsiperheiden luo, joissa lapset Joulupukkia niin hartaasti odottelevat.....näin mä luulen asian olevan...., kuten yllä sanottu; jotta jokainen voi ite päätellä ja uskoa myös tavallaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 21:22

En enää. Lapset uskoo ja sitä niiden uskoa joulupukkiin on hauska katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 21:39

uskon että korvon 1 joulupukkia tunturilla muuten en usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 21:59

tietysti joulupukki on olemassa... valitettavasti se ei kerkeä kaikkien luona käymään joten toisten luona käy valepukki esim minun serkunikin luona kävi vale-pukki joka oli oikeesti sen isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 22:01

mie uskon, tai haluun ainaski uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 01:56

Minä pidän joulupukkia hauskana leikkinä ja leikin sitä mielelläni lapsosten kanssa. Sen, onko joulupukki satua vai totta, pitää jokaisen itse ratkaista ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 12:06

en usko enää lapsena uskoin,sitten ihmettelin miksi naapurinlapset saa enemmän ja parempia lahjoja.Rupesi vähän epäilyttämään koko joulupukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:02

En usko joulupukkiin, mutta se on hauska satu ja opettavainenkin. Joulupukki opettaa ihmisiä välittämään toisistaan. Siinäkin on siis joulun sanoma. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 07:13

Tottakai uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 21:28

Uskon edelleen, vaikka lapsenlapseni kertoilevat olevan naapurin sedän. Mutta jokainen uskoo tavallaan ja joulupukki kuuluu jouluun. Tuohan se kuitenkin jännitystä aattoiltaan. Täytyyhän Korvatunturin pukilla olla apulaisia, ei Hän kerkee jokapaikkaan millään, näin on mulle kerrottu ja minäkin kertoillut eteenpäin Hyvää Uutta Vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:51

Äskenkö sinä sen keksit? Sinähän alat oppia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:58

On normaalia uskoa joulupukkiin alle kouluiässä. Mutta jos kulkee kolmekymppisenä joulupukki t-paita yllä pitkin katuja niin se ei välttämättä ole kovinkaan tervettä...